Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی روشنایی ظهر شنبه در مراسم دوره آموزشی مدیران مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان سمنان به میزبانی این اداره کل بابیان اینکه تعامل هدفمند دستگاه‌های رفاه اجتماعی باعث توانمندی تخصصی مؤسسات خیریه می‌شود، ابراز داشت: هدف اصلی از برگزاری چنین نشست‌هایی ارتقاء دانش و مهارت و بالا بردن سطح آگاهی مدیران نسبت به مؤسسات خیریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ایجاد تعامل بین مدیران خیریه راهی برای گسترش و تقویت فرهنگ نیکوکاری است، اضافه کرد: این امر ضمن ایجاد زمینه رشد و پیشرفت و ترقی نشاط اجتماعی، مؤسسات خیریه را نیز تقویت می‌کند.

مدیرعامل خانه خیران ایران تلاش بهزیستی استان سمنان را در راستای نیکوکاری مطلوب دانست و ابراز داشت: در این دوره بر احصاء و اویت‌بندی نیازها در ضمن آموزش تأکید شده است که درواقع بهبود عملکرد خیران ازجمله مواردی که در آن پیگیری می‌شود.

روشنایی در ادامه تصریح کرد: با تعامل و همکاری دستگاه‌های رفاه اجتماعی به‌صورت هدفمند و تخصصی و بهسازی نیروی انسانی می‌توان بهتر در اداره امور و فرهنگ‌سازی و ارتقاء مؤسسات خیریه گام برداشت.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه تعامل و همکاری بین موسسه‌های خیریه و این اداره کل در دستور کار است، ابراز داشت: این امر یکی از راه‌های خدمت‌رسانی به مردم قلمداد شده و در بهزیستی سطح کشور نیز دنبال می‌شود.

علیرضا ایزدپور ضمن بیان اینکه تفکر، تأمل و تدبر در سیره و سنت‌های اسلامی به‌ویژه در بحث نیکوکاری موردتوجه است، تصریح کرد: با تعامل، همفکری و برگزاری محافل علمی می‌توان بستر خدمت‌رسانی به جامعه هدف یعنی معلولان و نیازمندان استان سمنان را به‌خوبی فراهم کرد.

کد خبر 4517307

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حجت الاسلام عبدالله واحدی روز شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقات و امور خیریه کشور، افزود: پروژه پرورش ماهی سی باس در قفس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با ظرفیتی بالغ بر تولید سالانه پنج هزار تن ماهی آغاز بکار کرده و در مرحله نخست ۱۰ قفس تکمیل شده و یک میلیون قطعه بچه ماهی نیز ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه اولین ذخیره بچه ماهی‌ها در چهار قفس در اسفند ماه سال گذشته انجام شد، ادامه داد: ظرفیت این پروژه به میزانی برنامه‌ریزی و اجرا شده که علاوه بر تامین نیاز استان مرکزی، قابلیت ارسال به دیگر نقاط کشور نیز وجود داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به عرضه اولیه ماهی‌های پرورش داده شده با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار در پروژه پرورش ماهی در قفس این استان، بیان کرد: علاوه بر استان مرکزی راه‌اندازی شعبه‌های عرضه ماهی در استان‌های قم، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام واحدی هدف از اجرای پروژه ماهی در قفس را افزایش سرانه مصرف ماهی و تغییر ذائقه مردم به سمت مصرف گوشت سفید به جای گوشت قرمز عنوان کرد و گفت: طبع گرم، نداشتن بو، استخوان‌های درشت و عدم نیاز به طعم دهنده در طبخ ماهی، از مزایای ماهی سی‌باس است.

۳۹ شرکت مجری طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مهمترین دستاورد‌ها و پروژه‌های خود را در نمایشگاه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تهران در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست