Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@00:36:53 GMT

یک زن و 2 مرد در قلب تهران راز شومی داشتند !+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۹۷۵

یک زن و 2 مرد در قلب تهران راز شومی داشتند !+عکس

رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند 3 نفره خرده فروشان خیابان مولوی، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 3 کیلو و 542 گرم شیشه و هروئین کشف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه زن خرده فروش مواد مخدر در محله مولوی ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب بررسی موضوع و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در این تحقیقات مشخص شد که متهم به تازگی مقادیر متنابهی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و در مخفیگاه خود در خیابان مولوی پنهان کرده قصد توزیع آن را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرپایتخت عنوان کرد: مدتی ماموران محل مذکور را تحت مراقبت قرار دادند و با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند متهم را هنگام خروج از منزل دستگیر و در بازرسی انجام شده از وی مقدار 16 گرم شیشه و 256گرم هروئین کشف کردند.

بخشنده گفت: در ادامه ماموران در بازرسی انجام شده از منزل متهم، 2 کیلو 50 گرم شیشه، یک کیلو و 220 گرم هروئین و تعداد زیادی اسناد ملکی در تهران و شمال کشور و غیره، کشف و 2 تن از همدستان متهم نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار قرار دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو قتل مهندس جوان با میل گرد در لواسان + عکس مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس آخرین جزییات یخ زدگی مرگبار پسر 6 ساله در مرز ماکو کابوس سگ های پارک لواسان همچنان در تعقیب دختربچه تهرانی! / وضعیت بهار وخیم است+ عکس کتک کاری دو جراح بالای سر مریض در اتاق عمل !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس منزل اخبار حوادث قلب زن عکس تهران مرد عکس فیلم زن مادر زندگی صبح مرد مشهد تخریب در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر