Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اشرفی ظهر شنبه در نشست خبری با بیان اینکه دهمین المپیاد دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی کاشان برگزار می شود، اظهار داشت: این میزبانی یکی از گسترده ترین اجتماع مجموعه دانشگاه های فنی و حرفه ای محسوب می شود.

۱۲۰۰ نفر در این دوره از المپیاد شرکت می کنند

وی با بیان اینکه یک هزار و دویست نفر در این دوره از مسابقات شرکت پیدا می کنند، افزود: دهمین دوره مسابقات دانشگاه فنی و حرفه ای از دوم تا هشتم بهمن در دو بخش خواهران و برادران در رشته های تنیس، فوتسال و والیبال برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشکده فنی و حرفه ای کاشان با بیان اینکه یک سوم جمعیت را خواهران و مابقی آن را برادران تشکیل می دهند، ابراز داشت: سلامتی، نشاط و پویایی در این مسابقات موج می زند که این مهم موجب تعالی جوامع انسانی می شود چراکه از قدیم الایام توصیه کردند عقل سالم در بدن سالم است.

وی با بیان اینکه این پویایی موجب همگرایی در بین کارمندان می شود، گفت: المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای باعث تقویت روحیه تعاون و همکاری در بین تمامی کارمندان و اساتید شرکت کننده می شود.

معرفی کاشان یکی از برکات برگزاری المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در کاشان است

اشرفی با بیان اینکه در کل کشور ۱۷۳ دانشکده فنی و حرفه ای داریم، افزود: انتقال تجارب از دیگر مزایای برگزاری این المپیاد ورزشی در کاشان است اما باید در نظر داشته باشیم که تمامی افراد اهداف مشترکی را دنبال می کنیم.

وی معرفی کاشان و مفاخر این شهر را یکی از برکات دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای دانست و ابراز داشت: معرفی کاشان به شرکت کنندگان در این المپیاد در قالب تورهای گردشگری درنظر گرفته شده است و امیدواریم در تحقق این مهم موفق باشیم.

برادران شرکت کننده در المپیاد در خوابگاه های دانشکده اسکان داده می شوند

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای کاشان با بیان اینکه ۷۰۰ نفر از برادران شرکت کننده در المپیاد در خوابگاه های دانشکده اسکان داده می شوند، گفت: خواهران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در دو هتل سطح شهرستان کاشان اسکان داده می شوند و جهت تردد ورزشکاران با سازمان اتوبوسرانی شهرداری کاشان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این دوره از المپیاد دارای ۱۳ کمیته است، ابراز داشت: کمیته های افتتاحیه، اسکان، تغذیه، فنی و پشتیبانی از جمله کمیته هایی است که برای دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4517430

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور ۳۶۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، بهزاد غفاری در حاشیه برگزاری این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 360 نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم تا ششم اردیبهشت برای بانوان و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

وی با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی بانوان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات 12 نفر در رشته شنا، دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 7 تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که در مجموع 130 نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان آقا در این مسابقات را 230 نفر عنوان کرد و گفت: در رشته شنا 15 نفرف در رشته‌های دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 8 تیم والیبال و 8 تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز