Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید شبر موسوی مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از احداث بزرگترین کارخانه جوجه کشی بوقلمون کشور در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این طرح با پیشرفت ۶۰ درصدی در شهرستان میاندورود در حال احداث است.

وی افزود: این واحد با هزینه  ۲۵۰ میلیارد ریالی در حال ساخت است که در صورت تکمیل بزرگترین واحد جوجه‌کشی بوقلمون در کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: در این واحد ۲۴ دستگاه جوجه‌کشی هزار و  ۴۴۴ قطعه‌ای برای هر دوره کار خواهند کرد که در صورت شروع به کار سالانه حدود ۳۸۰ هزار قطعه جوجه بوقلمون تولید و حداقل برای ۶۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

موسوی افزود: این سرمایه گذار دارای فارم مرغ مادر بوقلمون در استان اصفهان است که با توجه به مزیت‌های ویژه  شهرستان میاندورود در این امر مهم، کارخانه جوجه کشی خود را در میاندورود احداث کرد و مشکلی از نظر تامین تخم بوقلمون برای این واحد جوجه کشی نخواهد داشت و در حال انجام تکمیل چرخه تولید بوقلمون است.

انتهای پیام/ م

هزینه ۲۵۰ میلیاردی برای احداث کارخانه جوجه کشی بوقلمون در میاندورود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره جوجه ریزی مرغ گوشتی و تولید گوشت مرغ استان مازندران در فروردین ماه امسال، گفت: برای اولین بار در صنعت طیور کشور در قبل و بعد از انقلاب، مازندران موفق به کسب رتبه اول و ثبت رکورد بی سابقه ۱۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۶ قطعه جوجه ریزی در فروردین ماه شد.

او با بیان اینکه با این تعداد جوجه ریزی در فروردین ماه امسال، برای اولین بار در طول تاریخ، رکورد تعداد جوجه ریزی ماهانه شکسته شد، افزود: این تعداد جوجه ریزی، ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور را شامل می‌شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود، گفت: در این مدت بترتیب ساری با ۲ میلون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه در رتبه اول، آمل با ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲۵ قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه در رتبه سوم قرار دارند.

او افزود: این سیر صعودی جوجه ریزی برابر برنامه ریزی‌های انجام یافته و تلاش بی وقفه تولیدکنندگان و تعامل بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و تشکل‌های مرتبط از سال گذشته آغاز شد، بطوریکه تعداد جوجه ریزی سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به سال ما قبل (۱۴۰۱) افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور