Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی بازیابی هویت ملی مذهبی نسل نوپای انقلاب اسلامی را برنامه اصلی این نهاد ذکر و بیان کرد: در این خصوص برنامه های متنوعی برای کودکان و والدین آنها تدارک دیده شده است.

به گزارش قدس آنلاین ؛ ابراهیم زره ‌ساز روز شنبه در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش سبزوار افزود: برگزاری مراسم شادپیمایی و خاطره پیمایی دهه فجر با حضور عروسکها در مراکز کانون پرورش فکری خراسان رضوی یکی از برنامه کانون در این مسیر است که در آستانه جشنهای چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دهه پنجم انقلاب اسلامی 'دهه توسعه، پیشرفت و امید' می باشد لذا قالب برنامه ریزیهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توجه به همین محورها مهم است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: کارهای زیر ساختی شامل تئاتر تخصصی کودک، تولیدات فیلم سینمایی و موبایل، قصه گویی قصص قرآنی و جریان 40 ساله انقلاب با هدف شناسایی نخبگان نوجوان در کانون پرورش فکری استان در حال برگزاری است. برنامه های هنری، فرهنگی و فعالیت سرود نیز به صورت پاتوق با حضور دانش آموز در فضای کانون و کتابخانه ها شکل گرفته است.
وی به فعالیت 10 کانون سیار در مناطق روستایی خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: این کانونها به لحاظ تجهیزات تکنیکی پخش فیلم، نمایشهای عروسکی، فضاهای قصه خوانی و به روزرسانی کتابخانه مشکلاتی دارند که رفع آن نیاز به کمک خیران دارد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی دارای 35 کتابخانه ثابت، 10واحد سیار و دو واحد پستی با بیش از 40 هزار نفر عضو است.
منبنع : ایرنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان

مسئول دبیرخانه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون گفت: در این جشنواره ۱۶ گروه نمایش در بخش‌های کانونی و آزاد با شیوه‌ی اجرای (عروسکی و زنده_عروسکی) با موضوعات توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که با انتخاب هیئت داوران متشکل از «امیر شیخ جبلی»، «منصورقربانی» و «منیر السادات سجادیان»، ۳ گروه به عنوان نماینده استان اصفهان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مریم حسینی افزود: این جشنواره امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش تالار هنر شهرداری اصفهان کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

آیین پایانی این جشنواره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالارهنر شهرداری اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۲ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری