Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:18:32 GMT

برنامه جدید فیس بوک برای نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۶۳۱

برنامه جدید فیس بوک برای نوجوانان

فیس بوک قصد دارد برای نوجوانان یک مرکز ذخیره اطلاعات یا شبکه اجتماعی ویدئویی ویژه ارائه کند که با نام «LOL»شناخته می شود و البته هنوز در مارحل اولیه خود قرار دارد.

این شبکه اجتماعی ویدئویی بر اساس سلایق نوجوانان طراحی شده است. سخنگوی فیس بوک تایید کرد که این شرکت ایده مذکور را به شکل آزمایشی ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بیانیه ای گفت: "ما در حال انجام یک آزمایش در مقیاس کوچک هستیم و این سامانه جدید در حال حاضر در مراحل اولیه قرار دارد."

البته فیس بوک از مدتی پیش مالک اینستاگرام است. نوعی شبکه اجتماعی که به خاطر به اشتراک گذاری عکس بین نوجوانان محبوب است. با این حال، بسیاری از کاربران نوجوان اینستاگرام اسنپ چت را به خاطر قابلیت هایش به اینستاگرام ترجیح می دهند. این در حالیست که یکی از ویژگی های محبوب اینستاگرام یعنی؛ "استوری" به طور کامل از اسنپ چت کپی برداری شده است.

این نخستین باری نیست که مدیران فیس بوک در حال تلاش برای جلب نظر مثبت نوجوانان هستند و سال گذشته نیز این شرکت یک برنامه ویدئویی کوتاه به نام Lassoرا با هدف جذب نوجوانان طراحی کرد که البته چندان موفقیت آمیز نبود.

بر اساس برخی از گزارش ها پروژه LOL شامل ویژگی هایی جالب است. بری مثال دسته بندی هایی مثل "برای شما"، "حیوانات"، "شکست ها" و "شوخی ها" دارد. طبق گفته فیس بوک در حال حاضر ، حدود 100 دانش آموز دبیرستانی این محصول را آزمایش می کنند. فیس بوک هنوز تصمیم نگرفته است LOL به یک برنامه مستقل تبدیل شود یا به عنوان یک ویژگی در برنامه اصلی فیس بوک به کار گرفته شود./ انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اطلاعات فراجا، مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات انتظامی هرمزگان بلاگر معروف بندرعباسی که اقدام به انتشار تصاویر هنجارشکنانه در صفحه اینستاگرامی خود کرده بود را دستگیر و صفحه مربوطه را نیز با بیش از ۱۴۰ هزار دنبال کننده مسدود کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902414

دیگر خبرها

  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند