Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:17:22 GMT

معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۷۷۰

معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان سفر می کند

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی افزود: اسحاق جهانگیری به منظور افتتاح چندین طرح و پروژه مهم صنعتی و عمرانی روز دوشنبه یکم بهمن ماه 97 به استان کرمان سفر می کند.
وی تصریح کرد: معاون اول رئیس جمهوری طبق برنامه برای افتتاح پروژه گازرسانی به مناطق جنوب و شرق استان، ظهر دوشنبه وارد فرودگاه جیرفت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با افتتاح متمرکز پروژه گازرسانی به شهرهای جیرفت، نرماشیر، فهرج، شهرک های صنعتی جیرفت و بم با اعتباری بالغ بر 5017 میلیارد ریال، زمینه بهره مندی مردم جنوب و شرق استان از نعمت گاز فراهم می شود.
فدائی اظهار داشت: افتتاح پست های برق جنوب و غرب استان شامل شهرستان های جیرفت، کهنوج و بافت و با اعتبار 1780 میلیارد ریالی از دیگر برنامه های روز اول سفر جهانگیری به جنوب استان خواهد بود که این پروژه ها به صورت متمرکز در جیرفت افتتاح می شود.
استاندار کرمان ادامه داد: افتتاح پروژه آب رسانی و تأمین آب شهر جبالبارز با اعتبار 220 میلیارد ریال برنامه پایانی سفر معاون رئیس جمهوری به جنوب استان کرمان است.
فدائی با اشاره به برنامه های روز دوم سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان افزود: جهانگیری صبح سه شنبه 2 دی ماه برای افتتاح پروژه فولاد سازی میدکو با ظرفیت یک میلیون تن و با سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد ریالی به شهرستان بردسیر سفر می کند.
وی گفت: افتتاح گندله سازی بوتیای ایرانیان میدکو با ظرفیت 2.5 میلیون تن و سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد ریالی و همچنین افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمان با اعتبار 498 میلیارد ریالی بخش دیگری از برنامه های اسحاق جهانگیری در شهر کرمان خواهد بود.
فدائی با اشاره به برنامه معاون رئیس جمهوری برای شرکت در مجمع ملی جوانان کشور اظهار داشت: نخستین مجمع ملی جوانان کشور با حضور جهانگیری در شهر کرمان برگزار می شود.
این مجمع با حضور 240 جوان از سراسر کشور در قالب پنل ها و کمیسیون های تخصصی، انتخابات مجمع و همایش اصلی به میزبانی شهر کرمان برگزار می شود.
3029/7440
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کرمان انتخابات دی ماه روابط عمومی فولاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد