Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد برنجی روز شنبه درحاشیه آیین تقدیر از خیرین شهرستان پردیس به میزبانی اداره بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور رفع مشکل تردد معلولین در سطح شهر، مناسب سازی معابر برای آنان را در دستور کار قرار می‌دهیم.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای قابل دفاع جمهوری اسلامی در حوزه حمایت از معلولین خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات فراوان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه مسائل حمایتی و توجه به معیشت معلولین دستاوردهای خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی انتظامی فرماندار افزود: کمک به معلولین وظیفه یک دستگاه و نهاد و یا صرفا دولت نیست، یک سلسه فعالیت‌هایی که در سطوح قانون‌گذاری، اعتبارات و تخصیص منابع و مهم تر از همه جلب مشارکت مردمی انجام می شود که در ارتباط با همدیگر هستند.
برنجی ضمن تقدیر از فعالیت داوطلبانه خیرینی که از منابع شخصی خود به افراد آسیب پذیر کمک می‌کنند اظهار داشت: همه ما موظفیم فعالیت‌های خیر و نیکویی را که داوطلبانه انجام می شود ارج نهاده و تبلیغ و تقدیر کنیم.
وی در ادامه افزود: معلولین هدیه ارزشمند الهی برای زندگی ما هستند تا برای سعادت خودمان به آنها خدمت کنیم، افرادی که با وجود معلولیت کار می‌کنند نخبگانی هستند که باید از آنها درس بگیریم، معلولیت مانعی برای تلاش آنها نیست و از افراد سالم بهتر کار می کنند .
گفتنی است در این مراسم ، تامین البسه و پوشاک برای شب عید 10 خانواده از سوی خیریه مهر مهتاب ، یک عدد ویلچر و بیش از150 میلیون ریال کمک نقدی از سوی خیرین حاضر در جلسه به معلولین تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان پردیس اهدا شد.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پایتخت خانواده شب عید معاون سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم

در این مراسم، میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ دبیران جوان به مناسبت روز معلم توسط کانون دبیران جوان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد. از مادر شهیده بعد از گفتگوی گرمی که با مجری مراسم و دانشجو‌ها داشتند با نقاشی زنده‌ایی که توسط یکی از دانشجویان در حین مراسم صورت گرفت و یادگاری‌هایی دیگر تقدیر و تشکر شد.

طی این مراسم معاونت فرهنگی که به تازگی به این پست منصوب شدند سخنرانی داشتند و از دغدغه‌های خود و برای دانشجویان گفتند. بخش تقدیر از اساتید محبوب دانشکده‌ها با یادگاری‌هایی که توسط کانون دبیران جوان و معاونت فرهنگی تدارک دیده شده بود یکی دیگر از قسمت‌های جشن بود که مورد علاقه دانشجو‌ها قرار گرفت، چون خودشون در انتخاب آن‌ها نقش مستقیم داشتند.

در پی تقدیر‌ها از فعالین فرهنگی کانون‌ها که طی یکسال گذشته فعالیت آن‌ها باعث زنده نگه داشته شدن کانون‌های دانشگاه با تمام مشکلات توی مسیر بود تقدیر شد تا قدری از زحمات آن‌ها جبران شود؛ و در آخر گفتگوی صمیمانه دبیر دبیران کانون‌ها با دانشجویان و دعوت آن‌ها به فعالیت فرهنگی در کانون‌ها بود که گزارشی از فعالیت کانون‌ها ارائه کرد و از دانشجو‌های شرکت کننده در این جشن هم تشکر کرد.


اختتامیه جشن بزرگ با دیدار نهایی مسابقات جام بزرگ PES به همراه گزارشگری زنده یکی دیگر از دانشجویان جو فوق العاده ایی برای همه رغم زد که تا مدت‌ها در خاطر دانشجویان دانشگاه شهید رجایی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • گزینه عجیب معاون اولی ترامپ؛ زنی معروف به «قاتل سگ‌ها»!
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد