Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان اردبیل امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: مجتمع توانبخشی اردبیل در مساحتی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع در حال ساخت است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که این مجتمع در زمینه‌ی درمانی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های ایثارگران و شهدا ارائه خدمات خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ارتباط با بیمه تکمیلی ایثارگران که مسئله اصلی ایثارگران است گفت: براساس مصوب مجلس بیمه تکمیلی برعهده سازمان بودجه و بنیادشهید و امور ایثارگران گذاشته شده است که ما، دولت و مجلس با تمام توان برای هرچه سریعتر حل شدن موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران تلاش می‌کنیم تا با توکل به خدا ایثارگران عزیز در این زمینه مشکلی نداشته باشند.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۴ نفر از تعهد شغلی بنیادشهید و امور ایثارگران اردبیل شاغل شده اند و تا پایان سال تمامی تعهد شغلی این اداره محقق خواهد شد بیان کرد: با توجه به اینکه بنیادشهید و امور ایثارگران، ۱۵۰۰ نفر بیکار با مدرک بالای فوق دیپلم و ۷۵۰ نفر بیکار زیر دیپلم دارد تشکیل کمیته اشتغال بنیادشهید و امور ایثارگران ضروری است تا مسائل و مشکلات اشتغال در این کمیته طرح شده و برای حل آن فعالیت‌های لازم صورت گیرد.
صدقیان، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نیز در این جلسه گفت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شورای هماهنگی ایثارگران، شورای مناسب سازی شهری، شورای بازسازی مزار و آرامگاه شهدا و شورای مشورتی،۵ کارگروهی هستند که به مسائل شهدا وایثارگران در استان می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از شهدا است وهرچه برای ادای دین به آنان انجام دهیم چیزی نکرده ایم گفت: برگزاری یادوراه ۱۲۰۰ شهید ارتش، برگزاری یادوراه شهدای کارمند و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و تکریم و دلجویی از آنان از فعالیت‌های انجام گرفته بوده است که قطعا ذره‌ای از فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های ایثارگران عزیز را جبران نمی‌کند.
انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال برای ایثارگران استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثارگران توانبخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان