Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با اشاره به نیاز بازار اشتغال به آموزش‌های مهارت‌محور گفت: باید سهم دستگاه‌های اجرایی از آموزش مهارتی به صورت دقیق و واضح مشخص شود . ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در شورای مهارت آموزی استان سمنان اظهار داشت: برای کمک به اشتغال در استان همه دستگاه‌ها باید در کنار هم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در حوزه آموزش تأکید و تصریح کرد: باید حتی‌الامکان از بخشی‌نگری و فعالیت‌های جزیره‌ای اجتناب شود.

مهارت‌آموزی در مدارس شبانه‌روزی لرستان مورد توجه قرار بگیردتحقق شعار «هر اردبیلی یک مهارت» را پیگیری می‌کنیمگسترش آموزش‌های مهارتی سبب کاهش نرخ بیکاری در کردستان می‌شود

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم به هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول در حوزه آموزش‌های مهارتی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این مهم باید همه امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فنی خود را به میدان بیاورند.

وی بسیج امکانات برای ارائه آموزش‌های کاربردی و مهارتی را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌ها نباید امکانات خود را محدود به طیف خاص و محدودی از مخاطبان خود کنند.

آشناگر ضمن قدردانی از اقدامات اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان در این حوزه ادامه داد: البته نباید این مهم را از نظر دور داشت که آموزش به تنهایی نمی‌تواند به اشتغال بینجامد.

وی بر ضرورت رهگیری و رصد آموزش‌دیدگان مهارتی تأکید کرد و افزود: باید در سند اشتغال استان مخاطبان و جامعه هدف آموزش، نوع آموزش‌ها، نقش دستگاه‌های مختلف در آموزش و همچنین چگونگی هدایت آموزش‌دیدگان به مشاغل مرتبط به طور دقیق و واضح مشخص شود.

آشناگر همچنین بر ضرورت توجه به آموزش‌های مهارتی در مدارس و دانشگاه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای در همین راستا باید با مراکز دانشگاهی و آموزش و پرورش همکاری نزدیکی داشته باشد.

استاندار سمنان با اشاره به تدوین سند مهارت در استان گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای استان در حوزه گردشگری در سند مهارت نیز باید به آموزش‌های مرتبط با حوزه گردشگری توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: این مشوق ها، از جمله کسری خدمت یکماهه، مرخصی تشویقی و انتخاب محل خدمت، به چهارگروه از مشمولان تعلق می‌گیرد.

{$sepehr_media_11075355_600_350 }

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود