Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- استاندار اردبیل گفت: در سال 98 و با بهره گیری از تجارب امسال ، برنامه ایجاد 20 هزار شغل در مدت زمان هشت ماه تحقق خواهد یافت.

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز شنبه در جمع فرمانداران استان اردبیل افزود: افق ایجاد اشتغال سال آینده بهتر از امسال خواهد بود زیرا برخی سرمایه‌گذاری‌ها در سال جاری شروع شده و در سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال یک میلیون و 77 هزار شغل جدید توسط دولت در سراسر کشور و سهم 13 هزار شغل استان اردبیل و نیز موفقیت های حاصل شده برای ایجاد 20 هزار شغل در سال جاری گفت: آمارهای اشتغال جدید در سال جاری، راستی‌آزمایی شده و دقیق بوده و بر اساس کدملی و واریز حق بیمه تامین اجتماعی است.
وی بیان کرد: در این آمار، برش استانی و استخدام 1700 نفر از جوانان استان در نیروهای مسلح کشور و برخی اشتغال های جدید استخدامی گنجانده نشده است.
استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد که با ایجاد 2 هزار شغل جدید در شرکت کشت و صنعت مغان، راه اندازی مجتمع‌های شیرآلات در گرمی ودیگر پروژه های شاخص در شهرستان های استان ، شاهد تحول و توسعه اقتصادی استان باشیم.
بهنامجو اظهار داشت: با وجود برخی مشکلات پیش آمده در کشور، دولت حمایت‌های خوبی را از پروژه های عمرانی، آبادانی و اقتصادی استان انجام داده است.
او گفت: پروژه بزرگ راه آهن میانه-اردبیل و توافق جهت اتصال آن به کشور جمهوری آذربایجان، منطقه آزاد اقتصادی، واگذاری و اقدامات توسعه ای کشت و صنعت مغان، شبکه پایاب خداآفرین، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین و ده‌ها برنامه‌ توسعه اقتصادی دیگر، با حمایت دولت به سرعت در حال تحقق و تکمیل است.
وی از فرمانداران خواست عملکرد دولت در شهرستان ها، به خصوص پروژه‌های شاخص اقتصادی و اشتغال زایی را، اطلاع رسانی نموده و مردم را در جریان اقدامات انجام یافته قرار دهند.
بهنام جو دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت و کارنامه چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
6016/3006

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شغل استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در بازدید از قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با بیان اینکه بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در زمان حاضر در آذربایجان شرقی در دست اجراست.، گفت: این استان، استانی پهناور و مهمی بوده و جمعیت قابل توجه و دسترسی‌های ترانزیتی دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین محورهای این استان، آزادراه تبریز- ارومیه است که سال‌های سال در قطعات مختلف در حال کار بوده و گاه تغییر سرمایه گذار را شاهد بودیم.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ۱۲ کیلومتر از قطعه ۶ این آزادراه عملیاتی شده است، گفت: ۱۶ کیلومتر باقی مانده، برنامه ریزی شده تا با تزریق مالی از روش‌های مختلف شامل توزیع قیر، ردیف بودجه، ماده ۵۶ مصوب و کمک‌های بانکی در ۲ ماه آینده اجرایی شود.

وی همچنین گفت: استفاده از ظرفیت مولدسازی برای این پروژه جمع بندی و مقرر شده است تا سازمان ملی مسکن به عنوان مشارکت و با عنوان آورده دولتی به این پروژه کمک کند.

بذرپاش امسال را سال اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام قرار داده‌ایم، افزود: پروژه مراغه- هشترود نیز که یک قطعه ۲۹ کیلومتری است در مراحل پایانی بوده و نیاز به تزریق مالی دارد که در چند ماه آینده تأمین مالی خوبی خواهد شد.

وی گفت: محور تبریز-صوفیان از جمله محورهای ترانزیتی بوده و مرز بازرگان به عنوان یکی از مرزهای پرتردد ما با ترکیه است که سهم بالایی در ترانزیت دارد بنابراین نیازمند کار سریع‌تر با تزریق مالی است که در این راستا در ۲ یا سه ماه آینده محور رفت آن تکمیل شده و محور برگشت نیز تا هفته دولت آماده می‌شود.

بذرپاش با بیان اینکه در دولت سیزدهم، عزم جدی برای رفع گره‌های اصلی محورهای ارتباطی وجود دارد، گفت: حضور بنده در اینجا و همکاران استانی و ملی و مدیران استانی برای رفع گره‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مناطق حاشیه نشین با اشاره به بازدید دیروز رئیس جمهور از مناطق حاشیه نشین تهران گفت: یکی از راهکارها بسته پیشنهادی ۱۹ بندی است که به شهردارهای کشور ابلاغ شده و در مورد تسریع صدور پروانه برای بافت‌های فرسوده است.

کد خبر 6088927

دیگر خبرها

  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار