Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در فرصت نیم فصل تا کنون برنامه ایی برای اردوی آمادگی خارج از خانه نداشته و نتوانسته در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی رد و بدل کند، پنج شنبه گذشته در یک دیدار نیم تمام تدارکاتی با نفت مسجد سلیمان با تک گل جعفر سلمانی پیش بود، که این دیدار به دلیل تصمیم آنی علیرضا مرزبان و بیرون کشیدن تیمش از زمین در دقیقه 40 بازی نیمه تمام رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی امروز شنبه 29 دی ماه تیم صنعت نفت آبادان طبق اعلام قبلی در زمین سایپا به دیدار شاگردان علی دایی رفت.

در این دیدار که ساعت 12 امروز در تهران برگزار شد، شاگردان علی دایی با تحمیل نتیجه سه بر صفر برای دومین بار در سال جاری توانستند زرد پوشان صنعت نفت آبادان را متحمل شکست کنند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان در سومین رویارویی تدارکاتی نیم فصل خود، پنج شنبه این هفته 6 بهمن ماه جاری به دیدار تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر می رود.

تیم کارون اروند خرمشهر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تا کنون پنج بازیکن جذب کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر سایپا کرج منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

به گزارش ورزش سه، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند.

محرم نوید کیا برای تقابل با رضا عنایتی ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش را انتخاب کرده که به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، میثم سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر، دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مسی‌ها در تهران پیروز میدان بوده‌اند و دیدار اخیر دو تیم هم در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین