Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@21:30:33 GMT

انیمیشن نود دقیقه‌ای «شب آفتابی» تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۷۲۸

انیمیشن نود دقیقه‌ای «شب آفتابی» تولید شد

به گزارش ایکنا، انیمیشن نود دقیقه‌ای «شب آفتابی» به کارگردانی علی مدنی که در ژانر کودک و نوجوان تولید شده است، در این دوره از جشنواره سی‌و‌هفتم فیلم فجر حضور دارد. در خلاصه داستان «شب آفتابی» که با تکنیک سه بعدی ساخته شده، آمده است؛ صندوقچه قصه‌گو که عامل آرامش و نظم شهر است، توسط شغال‌ها از سرزمین همسایه ربوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خورشید جای ماه را می‌گیرد. شب از میان می‌رود و نظم شهر به هم می‌ریزد. چند کودک به طور اتفاقی وارد ماجرا می‌شوند... .
علی مدنی درباره تاریخچه تولید این فیلم گفت: گروه ما در سال ۱۳۸۷ شروع به ساخت فیلمی کرد که در سال ۱۳۸۸ تهیه‌کننده و سرمایه‌گذاری پیدا کرد، اما به دلیل مشکلات اقتصادی و تغییر سیاست‌های نهادی که قرار بود فیلم متعلق به آنان باشد، نهاد مربوطه از پروژه عقب کشید. در این انیمیشن با زبان کودکانه آموزه‌های انقلابی تبلیغ می‌شود.
وی اعلام کرد: به علت طولانی شدن پروژه و کهنه شدن داستان و کیفیت کار، فیلمنامه قبلی را در سال ۱۳۹۲ کنار گذاشتیم و این کار را با فیلمنامه جدید آغاز کردیم که متأسفانه پس از مدتی تهیه‌کننده نیز سرمایه خود را خواست. زهرا مشتاق، تهیه‌کننده در این مرحله یعنی در سال ۱۳۹۵ به ما پیوست و با جلب حمایت بنیاد سینمایی فارابی و کمک مالی این نهاد پرداخت بدهی تهیه‌کننده پیشین میسر شد و پروژه ادامه پیدا کرد. به همین دلیل این فیلم با حداقل نقدینگی و کمک معنوی دوستان و تلاش خانوادگی، تقریبا بدون دریافت هیچ دستمزدی به پایان رسید.
عوامل این اثر عبارتند از: کارگردان و تدوینگر: سید علی مدنی، نویسنده: یونس لطفی، تهیه‌کننده: زهرا مشتاق، مجری طرح، مدیر هنری و طراح صحنه: آزاده مدنی، طراح شخصیت و لباس و گرافیست: الهام باجلان، کارگردانی فنی: سیدعادل مدنی، موسیقی: آرمین رهبر، مدیر دوبلاژ: اشکان صادقی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: هادی باجلان. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی

به بهانه پاس گل دیدنی تونی کروس به وینیسیوس جونیور مقابل بایرن مونیخ، عمر مومنی انیمیشنی را منتشر کرده است.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • مربای ریواس ؛ یک مربای بهاری، پرخاصیت و مقوی + طرز تهیه
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود