Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:11:43 GMT

اجتماع عظیم زنان مشگینی با لباس سنتی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۷۵۲

اجتماع عظیم زنان مشگینی با لباس سنتی +عکس

در راستای جشنواره زمستان بیدار اردبیل، اجتماع عظیم زنان عشایر شاهسون با لباس سنتی در پل معلق مشکین شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،در راستای جشنواره زمستان بیدار اردبیل،صبح امروز اجتماع عظیم زنان عشایر شاهسون با لباس سنتی در پل معلق مشکین شهر برگزار شد.

این جشنواره که با هدف معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل در فصل زمستان همراه بود با استقبال پرشور گردشگران مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در این مراسم به اجرای زمستان بیدار با هدف رونق گردشگری زمستانی تاکید کرد.

ناصر محمودی با تاکید به حمایت از طرح های سرمایه گذاری متذکر شد: در راستای تقویت تاسیسات گردشگری زمستانی از طرح های پیشنهادی استقبال می شود.

وی به احداث سه پیست اسکی در استان اشاره کرد و افزود: علاوه بر این پروژه های متعدد احداث اقامتگاه بوم گردی و مراکز اقامتی نیز در حال اجرا است.

همچنین رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر به برگزاری برنامه های متنوع در این شهرستان به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان در قالب جشنواره زمستان بیدار اشاره کرد.

ایمانعلی ایمانی متذکر شد: علاوه بر برگزاری جشنواره زمستان بیدار در اکوکمپ دورنا، در پل معلق نیز برنامه های متنوعی از جمله تجمع عاشق ها، جشن 40 سالگی با لباس محلی، ایستگاه عکاسی و گروه تیراندازی با کمان و حرکات آیینی اجرا شد.

وی همچنین به معرفی سوغات محلی و غذاهای سنتی اشاره کرد و گفت: ساخت تندیس برفی، بازی های بومی محلی، رقص محلی، انتخاب لباس محلی برتر و اجرای بایاتی توسط بانوان کهنسال، موسیقی پاپ و پرواز کایت و بادبادک بخش هایی از جشنواره زمستان بیدار در پل معلق بود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر به استقبال پرشور شهروندان و گردشگران از این جشنواره اشاره کرد و افزود: از استان های مختلف مهمانانی در این جشنواره حضور یافتند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب

 محمد خوش صوت دبیر جشنواره گفت: در این جشنواره شش تیم در دو رشته درا و رمازا به مدت سه روز با هم رقابت می‌کنند.

خوش صوت افزود: بیش از ۳۰۰ نوع بازی بومی محلی در شهرستان میناب وجود دارد که دو بازی درا و رمازا در فهرست معنوی کشور به نام میناب، ثبت ملی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟!
  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی