Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تارنمای ورزشی و معتبر «اسکوآکا»در گزارشی از «علیرضا جهانبخش» بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه برایتون انگلیس در جمع 11 خرید «فراموش شده» تابستان سال گذشته نام برد؛ خریدهایی که تا اینجای کار به هیچ عنوان انتظارات را بر آورده نکرده اند.

به گزارش ایرنا، اسکوآکا روز شنبه نوشت: لیگ برتر جزیره هم اکنون به نیم فصل دوم خود وارد شده و خریدهای تابستانی حالا دیگر باید با شرایط جدید وفق پیدا کرده باشند چرا که ترکیب اصلی تیم های حاضر در فوتبال انگلیس حقیقتا در حال شکل گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان پنجره نقل و انتقالات تابستان سال گذشته، در لیگ برتر انگلیس بیش از یک میلیارد پوند جابجایی مالی انجام شد و تقریبا تمام تیم ها برای تقویت مجموعه خود دست به کار شدند، تعدادی قوی تر عمل کردند و تعدادی هم نصیب چندانی از بازار داغ نقل و انتقالات نبردند.
در واقع، تعدادی از نیروهای تازه وارد لیگ برتر جزیره از جمله «جیمز مدیسون»، «ژورژینیو» و «ریچاردسون» به خوبی با شرایط جدید وفق پیدا کرده و با اشتیاق و انرژی فوق العاده ای ماموریت جدیدشان را آغاز کرده اند.
در سوی مقابل، برخی از تازه واردها نه تنها هنوز تیتر اول روزنامه نشده اند بلکه در مواردی معدود حتی در زمین بازی هم، چنگی به دل نزده و در عین نمایان ساختن ارزش واقعی شان؛ برچسب قیمتی که روی آنها گذاشته شده را همچون پتکی روی سر خود احساس می کنند.
با این تفاسیر، کدامیک از بازیکنان تازوه وارد لیگ برتر جزیره در فهرست«خریدهای فراموس شده» تابستان سال گذشته جای می گیرند؟!
در توضیح مربوط به علیرضا جهانبخش آمده است:
باشگاه پیشین: آلکمار
مبلغ انتقال: 17 میلیون پوند
دقیقه بازی در لیگ برتر جزیره: 438
مهاجم باشگاه برایتون که هم اکنون تیم ملی کشورش را در رقابت های جام ملت های 2019 آسیا در امارات متحده عربی همراهی می کند؛ پس از سپری کردن سالی درخشان در تیم آلکمار هلند و به دست آوردن عنوان آقای گل لیگ برتر این کشور، نظر مساعد تیم لیگ برتری برایتون را جلب کرد و تابستان سال گذشته میلادی راهی انگلیس شد اما شرایط طبق انتظارات پیش نرفت.
«علیرضا جهانبخش» بازیکن ایرانی باشگاه برایتون انگلیس تابستان سال گذشته با قراردادی بی سابقه در تاریخ این باشگاه از جمع «کله پنیری ها» (آلکمار هلند) جدا شد و با خیل انتظارات و توقعاتی که بدنبال به ثمر رساندن 21 گل و ارسال 12 پاس گل در لیگ برتر هلند، روی شانه هایش محول شده بود، در شرق ساسکس اسکان گرفت.
با این حال، بازیکن ملی پوش ایرانی تنها در 10 بازی (6 بازی به عنوان بازیکن جانشین) برای برایتون به میدان رفته و همچنان در گل زدن، پاس گل دادن و یا دست کم نقش داشتن در حرکتی منجر به گل، ناکام مانده است.
در واقع جهانبخش نمونه زنده ای است که به شما نشان می دهد که این روزها خرید یک مهاجم گلزن از لیگ برتر هلند؛ درست مثل سفارش اینترنتی «روت فن نیستلروی» (ستاره اسبق تیم ملی هلند) و تحویل گرفتن «وینسنت یانسن» (بازیکن بی کیفیت و دیپورتی تاتنهام به فنرباغچه) است.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش عليرضا جهانبخش ليگ برتر جزيره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بعد از برگزاری این مسابقه، صحنه درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی بازیکن تیم میهمان عجیب به نظر رسید، اما این صحنه به اتفاقاتی در بازی نیم‌فصل اول دو تیم گره خورده بود.

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌های بازی رفت دو تیم، رضایی روی توپ حامدی‌فر تکل زد که توپ به اوت رفت. رضایی خطاب به بازیکن استقلال با جمله منشوری اعلام کرد که از جایش بلند شود و دنبال خطا نباشد. حامدی‌فر که در کوران بازی قرار داشت در بازی رفت متوجه صحبت‌های بازیکن ذوب نشد، ولی بعد از مسابقه با انتشار استوری و تصویری از شخصیت‌های کارتونی پاسخ هافبک ذوب را داد و تأکید کرد که متوجه صحبت‌های وی نشده است، وگرنه جوابش را می‌داد.

این اتفاق در طول زمان برای افکار عمومی و رسانه‌ها در حال فراموشی بود که بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر دوباره یادآوری شود. رضایی در میکسدزون خبری بعد از بازی استقلال با اینکه حاضر نشد با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در مورد حامدی‌فر گفت:  او چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم و به موقع جوابش را خواهم داد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد احتمالاً هر دو بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • مورد عجیب عبدالله
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی