Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@21:37:52 GMT

اشکان دژاگه بهترین هافبک جام ملت های آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۲۷۶

اشکان دژاگه بهترین هافبک جام ملت های آسیا

رکنا: با اتمام مرحله گروهی جام هفدهم ملت های آسیا و معرفی 16 تیم برتر مسابقات، کاپیتان تیم ملی ایران از دید کارشناسان سایت فاکس اسپورت عنوان بهترین هافبک را به خود اختصاص داد.

مرحله گروهی جام هفدهم ملت های آسیا پنجشنبه شب با معرفی آخرین تیم های حاضر در جمع 16 تیم برتر به کار خود پایان داد تا بعد از دو روز استراحت دوباره تنور معتبرترین تورنمنت فوتبال در قاره کهن از فردا با برگزاری بازی های حساس داغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیر و دار وقفه ایجاد شده در مسابقات سایت فاکس اسپورت آسیا اقدام به معرفی بازیکنان برتر در پست های مختلف کرد که در میان 5 هافبک برتر مرحله گروهی کارشناسان این سایت از کاپیتان ایران به عنوان برترین و تاثیرگذارترین بازیکن جام ملت ها تا به این مرحله نام بردند. پنج ستاره ای که چشمان فاکس اسپورت آسیا را به خود جلب کرد به این شرح است.

5)تام روجیک (استرالیا)

یکی از بهترین بازیکنان استرالیا در راه دفاع از عنوان قهرمانی دوره قبل است. کانگوروها با شوک شکست 1-0 برابر اردن جام را آغاز کردند اما دردو بازی بعدی مقابل فلسطین و سوریه با نمایش خوب تام روجیک توانستند جواز صعود را به دست بیاورند. ستاره باشگاه سلتیک با 26 سال سن توانست به خوبی ضعف های میانه میدان استرالیا را به حداقل برساند که اوج نمایش این بازیکن در مصاف با سوریه در شهر العین بود.

4) بوعالم خوخی(قطر)

ستاره چندپستی و دو ملیتی قطر به عنوان باتجربه ترین مهره موجود در ترکیب عنابی ها به خوبی تاثیرگذاری لازم را از خود نشان داده است. خوخی که قابلیت بازی در چند پست را دارد با بیش از 50 بازی ملی این بار توسط مربی اسپانیایی در پست هافبک به میدان رفت و بهترین چهره قطر در مرحله گروهی لقب گرفت. بازیکن 28 ساله در برابر عربستان سعودی به خوبی در تمام جنگ های فیزیکی میانه میدان از عهده هافبک های عربستان برآمد تا آچار فرانسه عنابی ها لقب بگیرد

3)جواهیر سیدیکوف (ازبکستان)

یکی از جوان ترین بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا این هافبک 22 ساله ازبک نام دارد. هکتور کوپر با وعده جوان گرایی و انقلاب بزرگ در ساختار ملی ازبکستان از جواهیر سیدیکوف به عنوان یکی از هیجان انگیزترین ستاره های خود بهره برد. جواهیر که تا قبل از جام ملت ها سه بار برای ازبکستان در رده بزرگسالان به میدان رفته بود در جریان بازی با عمان و ترکمنستان نقش چشمگیری برای تیمش داشت و مقابل ژاپن هم تلاش های او برای تحت تاثیر قرار دادن سامورایی‌ها تحسین برانگیز بود. او اولین گل ملی خود را نیز در بازی با ترکمنستان به ثبت رساند تا نوید ظهور استعدادی جدید برای ازبک ها به همراه داشته باشد.

2)گنکی هاراگوچی (ژاپن)

ستاره باشگاه هانوفر آلمان به دنبال کمک رسانی به ژاپنی هاست بلکه به پنجمین عنوان قهرمانی خود در قاره آسیا برسند. او با کسب تجربه لازم از بودنس لیگا در امارات به ستاره کلیدی میانه میدان سامورایی ها تبدیل شده است و حضورش در مصاف با ازبکستان باعث شد تا میانه میدان ژاپن از نظم قابل قبولی سود ببرد. میزان موفقیت در ارسال پاس های این بازیکن در طول مرحله گروهی 92.3 درصد بود که بالاترین میانگین در بین تمام بازیکنان را ثبت کرد ضمن این که 5 بار با پاس های خود مهاجمان تیمش را در سه بازی در موقعیت گلزنی قرار داد که دو گل از جمع گل های ژاپن را او ساخت.

1) اشکان دژاگه (ایران)

مرد 32 ساله و باتجربه ایران با کوله باری از فراز و نشیب ها در باشگاه های بزرگ اروپایی و آسیایی حالا در اوچ پختگی به مرد اول تیم ایران تبدیل شده است. اشکان در تلاش است تا به طلسم 43 ساله ایران در راه قهرمانی در آسیا پایان بدهد. هافبک این روزهای تراکتورسازی در مرحله گروهی با نمایش فوق العاده خود به خوبی از عهده رهبری تیمش برآمد و نمایش های دیدنی این بازیکن با گلزنی در بازی اول مقابل یمن توام بود. او با بیش از 10 پاس فوق العاده در محوطه جریمه برای مهاجمان ایران عملکردی قابل قبول از خود به جا گذاشت.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس مرضیه هاشمی شاهد چه پرونده ای بود که در امریکا دستگیر شد ؟ کابوس سگ های پارک لواسان همچنان در تعقیب دختربچه تهرانی! / وضعیت بهار وخیم است+ عکس سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس پایان سرقت‌های 2 پسر جوان وینچستر به دست در آبادان قتل مهندس جوان با میل گرد در لواسان + عکس الماس شدن جوانان 25 ساله پس از مرگ !

منبع: رکنا

کلیدواژه: قطر موفقیت جام ملت های آسیا ملت های آسیا کارشناسان دژاگه فاکس عکس فیلم زن مادر صبح زندگی مرد مشهد در خیابان دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!