Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@00:29:09 GMT

کی‌روش: امکان تمدید قراردادم با ایران هست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۳۳۸

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت تیمش برای بازی با عمان در جام ملت‌های آسیا در خصوص احتمال تمدید قراردادش در صورت قهرمانی، گفت: اگر پیشنهادی باشد این امکان وجود دارد.


به گزارش شریان نیوز، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران با عمان در جام ملت های آسیا که بعدازظهر امروز در ابوظبی برگزار شد، گفت: عمان تیم خیلی خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این به بعد نتایج مرحله گروهی مهم نیست. ۱۶ تیم بازی های سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

وی افزود: این تیم آماده سازی خوبی داشته است. از ۲۴ بازی قبلی، ۱۵ تا ۱۶ پیروزی داشته اند. تقریبا تمام بازی های آنها را مخصوصا سه بازی قبلی آنها را دیده ایم. نتیجه بازی فردا ۵۰ - ۵۰ است و هر تیمی عملکرد خوبی داشته باشد مطمئنا برنده خواهد بود.

یک خبرنگار آلمانی از کی روش درباره بزرگترین تغییراتی که در فوتبال ایران ایجاد کرده است و اینکه چه تدابیری دارد تا ایران همچنان در سطح اول آسیا بماند، سئوال پرسید. سرمربی تیم ملی گفت: اگر بخواهیم راجع به روند فوتبال ایران صحبت کنیم و یا اتفاقاتی که رخ داده است، می تواند جالب باشد ولی نه برای امروز چون فردا یک بازی داریم و تمرکزمان باید روی این بازی باشد. گروهی از بازیکنان و میلیون ها هوادار داریم. تیم عمان هم همینطور. بازی فردا مسابقه خاصی است ولی احساساتی بودن این مسابقه می تواند تاثیرگذار باشد. جام ملت های واقعی تازه شروع می شود. از فردا همه چیز برای برنده است و هیچ چیز برای بازنده. هیچ جای افسوس نداریم. باید با انگیزه و تمرکز بالا کارمان را انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر تعریف سرمربی عمان از خط دفاعی ایران و اینکه تیم ایران برای بازی فردا هجومی ظاهر خواهد شد یا خیر؟ ابتدا با خنده گفت: الان نمی توانم در اینباره صحبت کنم.

کی روش افزود: در تمام صحنه های بازی همیشه سعی کردم یک طرز تفکر و یک توانایی را به بازیکنان تفهیم کنم و آن هنر خوب فوتبال بازی کردن است. هیچ موقع دوست نداشتم فوتبال را پیچیده کنم. همیشه گفته ام فوتبال یک بازی ساده است. ۳-۳-۴ یا ۱-۳-۲-۴ تمام این صحبت ها حتی مرا بعد از ۳۵ سال حضور در فوتبال یک مقدار دچار مشکل می کند. تلاش می کنیم بازی را کنترل و خوب پاسکاری کنیم و به سمت دروازه حریف برویم. خدا فوتبال را خلق نکرد که فقط یکطرفه بازی کنیم. همیشه یک حریف داریم و وقتی توپ دست آنها است باید خوب دفاع کنیم و وقتی توپ را به دست می آوریم، آنرا حفظ کنیم و به گل برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است در صورت قهرمانی در جام ملت ها با تیم ملی بماند و به کارش ادامه بدهد؟ گفت: اگر شما بازی ها را ببرید و پیشنهادی برسد این امکان وجود دارد. بازهم تاکید می کنم بازی های دشواری در پیش داریم. تمام بازی ها ۵۰ - ۵۰ است. باید تمرکز داشته باشیم. فقط به عمان و بازیکنان خودم فکر می کنم و امیدوارم بازیکنانم از بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص وضعیت علیرضا جهانبخش گفت: بازی گذشته تست خوبی برای جهانبخش بود. سعی کردیم با مراقبت های لازم این تصمیم را برای بازی دادن او مقابل عراق بگیریم. علیرضا از یک شرایط خاصی می آمد. با تفکرات خوب کادر فنی و پزشکی شرایطش آماده بازی است ولی باید مراقب او باشیم تا قدم رو به عقبی بر نداریم.

کی روش در پایان درباره برگزاری بازی ساعت ۲۱ و اینکه آیا این ساعت مشکلی برای بازیکنان ایجاد می کند؟ تصریح کرد: مطمئنا خوب خواهیم بود و مشکلی نخواهیم داشت. در چند روز گذشته سعی کردیم ساعت تمرین را تغییر بدهیم تا بدن بازیکنان هماهنگ شود. فردا با آمادگی کامل مقابل عمان حضور خواهیم داشت.

منبع: مهر

دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!

ایسنا/قزوین سرمربی تیم شمس‌آذر گفت: شهرداری قزوین سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی دوشنبه شب، ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان با اشاره به اینکه بازی سختی در پیش خواهیم داشت، اظهار کرد: متأسفانه یار دوازدهم خود را که همواره تأثیر بسزایی در موفقیت شمس‌آذر دارد را در بازی فردا کنار خود نداریم با این حال تمام تلاش خود را در برابر حریفی که واقعاً خوب بازی می‌کند به کار خواهیم بست.

این مربی فوتبال ادامه داد: از روزی که آقای عنایتی سکاندار هدایت پیکان شده است توانسته‌اند خود را از منطقه خطر جدول دور کنند، این مربی به اعتماد به جوانان معروف است و ما در ادامه مسیر برای این تیم آرزوی موفقیت داریم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست در بازی فردا پیروز میدان باشیم و شایستگی‌های خود را بار دیگر اثبات کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره بازی شمس‌آذر و استقلال بیان کرد: معتقدم کمیته انضباطی و کمیته داوران بسیار عادل هستند و قطعاً بازی ما را بررسی کرده و اشتباهات سهوی داوری را دیده‌اند، معتقدم اشتباهات داوری در آن بازی به تیم ما ضربه زد و تیمی مانند شمس‌آذر با شرایطی که دارد وقتی در معرض اشتباهات داوری قرار می‌گیرد، تضعیف می‌شود با اینکه در نیمه اول بازی با استقلال تیم همیشگی نبودیم اما در نیمه دوم بازیکنان خودشان را پیدا کردند و شاید اگر وقت بیشتری داشتند بازی به تساوی کشیده می‌شد.

سرمربی تیم شمس‌آذر در ادامه خاطرنشان کرد: ما در شمس‌آذر همیشه چشم‌انداز بلندی داشته‌ایم و نام‌ها برای تیم ما مهم نیست و این موضوع را در فصل جاری اثبات کرده‌ایم و در ادامه مسیر هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: در تیم شمس‌آذر جوانان خوبی حضور دارند که هر کدام آمده‌‍‌اند تا خودشان را ثابت کنند، برای مجتبی فخریان هم که نام بردید شرایط رشد مهیاست ولی خودش باید با تلاش بیشتر و کسب تجربه پله‌پله مراحل موفقیت را سپری کند و ما هم در کنار این بازیکن آینده‌دار هستیم و در این مسیر او را یاری خواهیم کرد.

شمس‌آذر اتفاق نادری در فوتبال ایران رقم زده است

دقیقی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره پوشش خلأ بازیکنانی که از شمس‌آذر جدا شده‌اند، خاطرنشان کرد: به هر حال نبود جعفری و اعرابی روی کیفیت بازی‌های شمس‌آذر اثرگذار است، سعی کردیم جای خالی این بازیکنان را پر کنیم ولی به صورت کلی فوتبال ایران بازیکن مهاجم که بتواند گل بزند و پاس گل بدهد کم دارد و من اعتقاد دارم سال آینده فوتبال ایران در پست مهاجم از شرایط کنونی هم کم مهره‌تر خواهیم بود.

وی گفت: ما با بضاعت خودمان اتفاق بزرگی را رقم زده‌ایم و بدون در نظر گرفتن کسر امتیاز باید در جایگاه ششم جدول باشیم و این یک کار بزرگ و اتفاق نادر در فوتبال ایران است، لذا در این راستا باید از بازیکنان و کادر فنی و مالکین باشگاه قدردانی کرد و حتی می‌توان تحلیل‌هایی را روی شمس‌آذر انجام داد و به عنوان یک الگو برای تیم‌هایی که شرایط مالی خوبی ندارند معرفی کرد که به اعتقاد بنده آنطور که شایسته است به این تیم توجه نشده زیرا فوتبال ایران هنوز به این بلوغ نرسیده است.

این مربی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره ضعف فوتبال ایران در پرورش بازیکن جدید، ادامه داد: به اعتقاد بنده باید در حوزه بازیکن‌سازی به ویژه در تیم‌های پایه بهتر عمل و فضا را برای معرفی جوانان به فوتبال ایران فراهم کنیم؛ اگر با این شیوه کنونی پیش برویم قطعاً در ادامه مسیر به مشکل برمی‌خوریم اما اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم می‌توانیم این خلأ را پر کنیم.

وی درباره اینکه چرا بازی شمس‌آذر و پیکان یک روز زودتر از سایر بازی‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: فکر می‌کنم مسئولان امر می‌توانستند برنامه‌ریزی را طوری انجام دهند که بازی‌ها همزمان صورت بگیرد، اگر بازی ما چهارشنبه بود شرایط برای بازی بعدی شمس‌آذر مطلوب‌تر می‌شد.

سرمربی شمس‌آذر تصریح کرد: به نظر من تماشاگران قزوینی محترم‌ترین و شایسته‌ترین و بااخلاق‌ترین تماشاگران چند فصل اخیر فوتبال ایران بوده‌اند و می‌شد فردا از حضور تماشاگر محروم نباشیم و کمیته انضباطی می‌توانست چشم‌پوشی کند، البته کادر مدیریتی شمس‌آذر کوتاهی کردند و باید در خصوص اعاده دادرسی در موضوع محرومیت تماشاگران پس از بازی سپاهان اقدام می‌کردند.

وی با اشاره به اعطای مالکیت پرسپولیس و استقلال به ۲ هلدینگ بزرگ، گفت: شهرداری قزوین با سهام ۶.۶ درصد سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ یعنی از سهم و منابع شهرداری قزوین به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی هزینه شده برای اینکه باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند و هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

دقیقی در پایان بیان کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قزوین سالیانه ۳۰ میلیارد برای حمایت از شمس‌آذر اختصاص دهند به نفع مردم شهر خواهد بود و قطعاً این موضوع مطالبه مردم است تا تیمشان قوی‌تر از گذشته بدون دغدغه مالی کار کند؛ توجه کنید این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است چون دوست دارم تیم شمس‌آذر قوی‌تر از قبل در لیگ کار کند و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی