Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:56:12 GMT

مخل نظم و امنیت در قوچان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۳۷۹

مخل نظم و امنیت در قوچان دستگیر شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از دستگیری یک جوان به جرم ایجاد نزاع خیابانی، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان خبر داد.

سرهنگ قدیرمصرخانی روز شنبه به خبرنگاران گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر عربده کشی، قمه کشی، نزاع و درگیری خیابانی، ضرب و جرح با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در شهر توسط یک جوان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران فرد مورد نظر را شناسایی و در اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: متهم در بازجویی ها به پنج فقره شرکت در نزاع و درگیری خیابانی و ضرب و جرح با چاقو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ مصرخانی همچنین از کشف هشت کیلو و 650 گرم مواد مخدر و تعدادی آلات و ادوات استعمال این مواد در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در چند عملیات ضربتی موفق به شناسایی چند توزیع کننده مواد مخدر شدند که با پاکسازی پاتوق های تهیه و توزیع مواد افیونی 12 فروشنده این مواد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري مخل امنيت انتظامي قوچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز