Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:10:33 GMT

ولورهمپتون در دقیقه 93 پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۶۵۷

ولورهمپتون در دقیقه 93 پیروز شد

تهران- ایرنا - تیم فوتبال ولورهمپتون در دیدار خانگی برابر لسترسیتی با گل دقیقه 93، به پیروزی رویایی چهار بر سه دست یافت.

به گزارش عصر شنبه ایرنا؛ در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های انگلیس، ولورهمپتون در حضور 25 هزار تماشاگر ورزشگاه «مالینیو» از لسترسیتی پذیرایی کرد و در پایان دیداری پرگل و تماشایی به پیروزی چهار بر سه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میزبان شروعی رویایی در این دیدار داشت و با گل های دقایق ابتدایی «دیه گو یوتا» و «رایان بنت» نیمه نخست را با برتری دو بر صفر به اتمام رساند.
در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و نوبت به لسترسیتی رسید تا با گلزنی «دمارای گری» و گل به خودی «کانر کودی» کار را به تساوی بکشاند.
در دقیقه 64 «دیه گو یوتا» که عملکرد درخشانی داشت، گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.
در دقیقه 87 «وس مورگان» مدافع پیش تاخته میهمان موفق شد بار دیگر لسترسیتی را از شکست نجات داد و دروازه ولورهمپتون را گشود، اما این پایان کار نبود.
در دقیقه 93 «دیه گو یوتا» ستاره بی چون و چرای ولورهمپتون از پاس «رائول خیمنز» بهره لازم را برد تا هتریک کند و تیمش را به پیروزی برساند.
با این نتیجه، ولورهمپتون 32 امتیازی شد و موقتا به رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ جزیره رسید و لسترسیتی هم 31 امتیازی باقی ماند.
**برنامه سایر دیدارهای امروز:
بورنموث - وستهام / ساعت 18:30
لیورپول - کریستال پالاس/ ساعت 18:30
منچستریونایتد - برایتون/ ساعت 18:30
نیوکاسل - کاردیف / ساعت 18:30
ساوتهمپتون - اورتون/ ساعت 18:30
واتفورد - برنلی/ ساعت 18:30
آرسنال - چلسی / ساعت 21
ورزشی**3783**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال انگليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد ستاره‌های لیگ برتری که به اتهام تجاوز دستگیر شده‌اند، بازیکنان این تیم نیستند.

نشریه سان دیروز گزارش داد دو فوتبالیست ناشناس که هر دو 19 سال سن دارند و در یک باشگاه بازی می‌کنند، به اتهام تجاوز توسط پلیس دستگیر شدند. گفته می‌شود این حادثه عصر روز جمعه رخ داد و قربانی ساعاتی بعد به پلیس شکایت کرد.

گزارش شده که پلیس با یکی از بازیکنان به ظن حمله و کمک به تجاوز در ورزشگاه باشگاهش صحبت کرده، سپس دستگیر شده و یک شب بازداشت بود.

بازیکن دوم روز بعد دستگیر شد و به اتهام تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. هر دو بازیکن اکنون به قید وثیقه آزاد شده‌اند و در انتظار تحقیقات بیشتر هستند.

ولورهمپتون اولین باشگاهی بود که از زمان انتشار این خبر، سکوتش را شکست و تایید کرد بازیکنان این باشگاه دستگیر نشده‌اند:"درحالیکه ما معمولا در مورد تحقیقات پلیس اظهار نظر نمی‌کنیم، به منظور محافظت از رفاه بازیکنان جوان باشگاه، احساس می‌کنیم لازم است تایید کنیم که این اتهامات به هیچکس در ولورهمپتون مربوط نمی‌شود."

با توجه به ادامه تحقیقات توسط پلیس، این دو بازیکن از ادامه فعالیت در باشگاه خود محروم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند