Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@05:12:40 GMT

کشف ۲ میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۷۵۹

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا عجمی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان کالا قصد دارد با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری تعدادی کالای قاچاق را به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند اتوبوس مذکور را در بزرگراه قم - تهران مشاهده و پس از مدتی مراقبت آن را در عوارضی قم - تهران توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی از این اتوبوس ۱۲ حلقه لاستیک که در سقف خودرو جاسازی شده بود و یک‌دستگاه یخچال و ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ دستگاه کولر گازی و ۲ دستگاه ماکروفر که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ عجمی در پایان خاطرنشان کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامي شهرستان نايين از توقيف  گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۴ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و این خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احسان بدیعیان افزود: ماموران حاضر در هماهنگی با مرجع قضائی دربازرسی از این خودروها کالاهایی از جمله  ۱۶۰ عدد ضد یخ، ۱۵۳ عدد انواع شامپو،کفش و ماسک مو، ۵۵ عدد زنجیر موتور،۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۸ دستگاه کپسول گاز مخصوص جوشکاری که همگی خارجی و بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده را کشف کردند.

وی ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این عملیات ۴ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان