Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:25:43 GMT

مذاکره روسیه و اسرائیل برای هماهنگی درخصوص سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۸۴۵

مذاکره روسیه و اسرائیل برای هماهنگی درخصوص سوریه

خبرگزاری ایسنا: مجله اسرائیلی "دیفنس" نوشت که هیئت نظامی روس با "ینیف عسور"، فرمانده تیپ عملیات در ستاد کل ارتش اسرائیل به منظور رایزنی درخصوص راه‌های تقویت هماهنگی میان ارتش اسرائیل و روسیه درباره سوریه دیدار کرد.

این مجله با بیان اینکه ارتش‌های رژیم صهیونیستی و روسیه تصمیم به تشکیل کارگروه‌های مشترک برای توسعه هماهنگی میان دو طرف گرفتند، اعلام کرد که فعالیت این کمیته‌ها که هدفشان ممانعت از ایجاد تنش میان مسکو و تل آویو در سوریه است، عملاً آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله دیفنس گزارش داد، دیدار‌ها میان نمایندگان اسرائیلی و روسی در حالی انجام می‌شود که حملات هوایی اسرائیل در داخل سوریه تشدید شده است.

هیئت‌های نظامی اسرائیلی طی سه ماه اخیر سفر‌های متعددی به مسکو داشته‌اند که هدف از این سفرها، مهار پیامد‌های سرنگون کردن هواپیمای روسی توسط اسرائیل در اطراف شهر لاذقیه بوده است.

علی رغم انتقادات مسکو؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به طور شفاف از تصمیم تل آویو برای تداوم عملیاتش در عمق سوریه خبر داده است.

نتانیاهو پیشتر اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی عملیات بسیاری را در داخل سوریه انجام داده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مذاکره روسیه و اسرائیل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه

معاون رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه از منهدم کردن دو پایگاه متعلق به گروه‌های تروریستی در سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد نیروی هوایی روسیه دو پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده بودند، منهدم کرد. این افراد مسلح در مناطق صعب‌العبور در رشته کوه‌های «العمور» واقع در استان «حمص» پناه گرفته بودند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پوپوف همچنین تصریح کرد در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های از نوع «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» ثبت شده است.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که صبح روز جمعه اعضای گروه تروریستی داعش حملات گسترده‌ای به تعدادی از مناطق وابسته به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه در صحرای «السخنة» در حومه شرقی حمص در شرق سوریه انجام دادند و درگیری‌های خشونت‌باری میان دو طرف رخ داد.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم