Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای سیاستگذاری و راهبردی  بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درشهرستان مهدی شهر از برگزاری اجتماع بزرگ یاران انقلاب در این شهرستان خبر داد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حمیدرضا پارسا بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجتماع بزرگ یاران انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه 40 ساله نظام اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار طلایی نیک معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سخنران ویژه این اجتماع بزرگ خواهد بود.

تهران| چله انقلاب را زیر سایه احترام به ایام فاطمیه برگزار می‌کنیمآهنگران در کرمان: انقلاب همچون سیلی خروشان در حال پیشروی است40 عنوان برنامه در چهل سالگی انقلاب در بنیاد شهید زنجان برگزار می‌شود

دبیر شورای سیاستگذاری و راهبردی  بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درشهرستان مهدی شهر با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال القای نا امیدی در جامعه و بی اعتماد کردن مردم کشور نسبت به انقلاب اسلامی است تأکید کرد: از این رو در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام اجتماع «یاران انقلاب» با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» برپا خواهد شد.

پارسا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی ماندگار در تاریخ ملت‌ها و تاریخ سترگ ایران است خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تمام دنیا را تحت‌ تأثیر خود قرار داده است.

وی با اشاره به دشمنی دشنان همیشگی نظام مقدس و ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایرا گفت: اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم؛ دشمنان قسم خورده انقلاب به ویژه آمریکا و اسرائیل تصمیم گرفته‌اند تا به هر شکل ممکن این شیرینی را به کام ملت ایران تلخ کنند.

دبیر شورای سیاستگذاری و راهبردی  بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درشهرستان مهدی شهر ادامه داد: از این رو مسئولان کشور باید با همدلی و همبستگی تمام، در جشن 40 سالگی انقلاب به اندازه توان خود نقش داشته باشند.

پارسا با تأکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه 40 ساله نظام اسلامی از جمله اهداف اجتماع بزرگ یاوران انقلاب است یادآور شدش: این اجتماع بزرگ قرار است روز جمعه پنجم بهمن ماه امسال همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان (عج) زیارت مهدی‌شهر برگزار شود.

انتهای پیام/  

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) با حضور سردار رادان فرمانده فراجا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075347 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا