Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:21:11 GMT

کاپیتان عمان در آستانه کسب رکورد جاودانه (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۹۶۲

کاپیتان تیم ملی عمان در آستانه بازی با ایران می‌تواند تاریخ ساز ظاهر شود و رکورد جاودانه‌ای از خود به جا بگذارد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  احمد مبارک ملقب به کانو کاپیتان تیم ملی عمان تا به اینجا 163 بازی ملی برای تیم ملی کشورش انجام داده و یکی از رکوردداران از این لحاظ محسوب می‌شود. وی در صورت بازی برابر تیم ملی ایران با 164 بازی ملی در کنار جونز آمریکایی قرار می‌گیرد و جزو 10 بازیکنانی قرار می‌گیرد که بیشترین بازی ملی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد حسن کاپیتان تیم ملی مصر با انجام 184 بازی ملی در صدر این فهرست قرار دارد و رکورددار محسوب می‌شود.


احمد مبارک در در جریان برد 3-1 تیمش برابر ترکمنستان یک گل به ثمر رساند و پاس گل دوم تیمش را هم ارسال کرد تا اینگونه ستاره زمین باشد. حالا او در آستانه این رکورد شکنی گفته است:
برای من افتخار است که این عنوان را همراه با تیم ملی عمان به دست آورم. مطمئنا افتخار می‌کنم که این تعداد بازی را انجام دادم. این یک دستاورد برای هر بازیکنی است تا بازی‌های زیادی را همراه با نتایج مثبت انجام دهد.


لازم به ذکر است که کانو بازی حرفه‌ای خود را از سال 2003 آغاز کرده و در این مدت دو جام خلیج فارس را هم به دست آورده است. وی در ادامه مبارزه با ایران را یک بازی تاریخی برای کشورش می‌داند و به دنبال این است با درخشش خود و دیگر یارانش به مراحل بالاتر جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

جام ملتهای آسیا 2019 عمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا 2019 عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف کادیز رفت و با نتیجه 3-0 به برد دست پیدا کرد. لوکا مودریچ در این بازی به رکورد جدید و جالبی دست پیدا کرد.

لوکا مودریچ که در مونیخ به مسن‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در چمپیونزلیگ برای رئال مادرید بازی کرده، همچنین رکورد فرانس پوشکاش در لالیگا را با 38 سال و 238 روز پشت سر گذاشت.

مودریچ که در 41 بازی این فصل برای رئال  بازی کرده، با بیست و یکمین حضور در ترکیب اصلی این فصل، مسن ترین بازیکن تاریخ رئال شد که در یک بازی لالیگا به میدان رفته است.

این هافبک کروات با 38 سال و 238 روز، رکوردی را که پوشکاش از 21 نوامبر 1965 حفظ کرده بود، پشت سر گذاشت. پوشکاش آخرین بازی خود با پیراهن رئال در لیگ برتر اسپانیا را با 38 سال و 233 روز سن مقابل سویا رقم زده بود.

پس از تبدیل شدن به مسن‌ترین بازیکنی که برای رئال در لیگ قهرمانان و لالیگا بازی می‌کند، برای اینکه مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود، باید قراردادی را که در پایان ژوئن تمام می‌شود را برای یک سال دیگر تمدید کند.

پوشکاش وقتی 39 سال و 36 روز سن داشت در ماه می سال 1966، آخرین بازی رسمی با پیراهن رئال را در حوالی دل ری انجام داده بود.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان