Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:49:13 GMT

استارت تیم ملی در تهران؛ رستمی در کرمانشاه!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۱۴۴

استارت تیم ملی در تهران؛ رستمی در کرمانشاه!

تیم ملی وزنه برداری در شرایطی اردوی خود را در تهران استارت زده که چند غایب سرشناس دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی وزنه برداری بعد از چند ماه تعطیلی بار دیگر از روز گذشته کار خود را در تهران آغاز کرده تا پولادمردان برای رقابت های سخت پیش رو از جمله جام فجر، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده شوند.


میر مصطفی جوادی، عارف خاکی، محمد نیری، محمدزارعی، امیرحقوقی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، رضا بیرالوند، نیما آقایی، علیرضا سلیمانی، کیا قدمی، علی هاشمی، علی داودی، محسن دادرس، همایون تیموری و سعید علی حسینی نفراتی هستند که توسط محمدحسین برخواه به تیم ملی وزنه برداری دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته نفرات شاخصی مثل محمدرضا براری و مجید عسگری جایی در این لیست ندارند. با این حال قرار بود طبق اعلام کادرفنی از روز گذشته اردو با حضور تمامی این وزنه برداران آغاز شود.


آنطور که خبر رسیده، کیانوش رستمی بازهم در اردو حاضر نشده و قرار است تمرینات خود را به صورت شخصی در کرمانشاه ادامه دهد. این وزنه بردار قصد دارد در بهمن ماه در کاپ پادشاهی تایلند شرکت کند که یکی از مراحل گزینشی المپیک به شمار می رود.


همچنین علی هاشمی، علیرضا سلیمانی و سعید علی حسینی دیگر نفراتی هستند که هنوز در اردو حاضر نشدند؛ اگرچه گفته می شود این موضوع با هماهنگی کادرفنی رخ داده و این وزنه برداران هم طی روزهای آینده به اردو اضافه خواهند شد.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اداره‌کل استاندارد استان تهران، آقای محمدحسین طاهری افزود: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.   وی ادامه داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده جهت انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.    طاهری به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ جهت استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد و یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا اشاره کرد و گفت: شهروندان قبل از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی به این سامانه (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود)، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کنند و در صورت اعتبار نداشتن کد مذکور، مراتب را با اداره کل استاندارد استان تهران به شماره تلفن ۱۵۱۷ اطلاع دهند.   به گفته ­مدیرکل استاندارد استان تهران؛ کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی، بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان