Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@15:00:51 GMT

انقلاب اسلامی در40 سالگی به کمال رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۳۹۲

انقلاب اسلامی در40 سالگی به کمال رسیده است

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران با رسیدن به 40سالگی از هر جهت به کمال رسیده و از همه موانع برنامه ریزی شده توسط دشمن عبور کرده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در همایش یک روزه فرهیختگان و نخبگان فرهنگی فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: جوانان توانمند کشور با خودباوری، اعتماد به نفس و دین داری و حضور در صحنه های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی و اقتصادی همواره پاسخی محکم به دشمنان انقلاب دادند که تصور داشتند انقلاب اسلامی به 40 سالگی نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون که از پیروزی انقلاب اسلامی 40 سال گذشته اگر تنها دستاورد این انقلاب استقلال کشور باشد همین هم کافی است.
حسینی بوشهری ادامه داد: کشوری که سرنوشت آن را سفرای کشورهای بیگانه رقم می زدند اکنون سرنوشت خود را تعیین می‌کند و گوش به حرف بیگانگان نمی دهد.
وی با اشاره به نقش اساسی نیروی انتظامی در تامین آرامش مردم، خطاب به کارکنان نیروی انتظامی گفت: موفقیت کارکنان این نیرو در گرو رعایت وظیفه سازمانی و نگه داشتن حریم شخصی است زیرا اگر مواظب حریم خودمان نباشیم نباید از دیگران انتظار آن را داشته باشیم.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی نباید اجازه دهد به اقتدارش لطمه‎ای وارد شود.
حسینی بوشهر اضافه کرد: این نیرو از امنیت یک جامعه دینی دفاع می کند و دشمنان برای تخریب این جامعه اسلامی از هیچ راهی دریغ نمی ‌کنند.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور افزود: کارکنان نیروی انتظامی به آشنایی با قرآن و مسائل دینی بیش از دیگران نیاز دارند زیرا با صحنه هایی مواجه می‌شوند که اگر دین باوری در وجود فرد نباشد ممکن است با مشکل روبرو شود.
حسینی بوشهری بیان کرد: نیروی انتظامی باید الگوی محبت، اخلاق، خویشتنداری و پاکی باشد و به نحوی عمل کند که اقتدارش از یک سو مایه هراس دشمن و از سوی دیگر آسایش و آرامش مردم را تامین کند.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي انقلاب حسيني بوشهري نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با بیان این‌که مسئولان استان توجه ویژه‌ای به عمران روستا‌ها دارند، افزود: در همین راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که استقرار دهیاری در روستا‌ها باعث افزایش بودجه روستا و بهبود وضعیت عمرانی آن خواهد شد، اضافه کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، در زمان حاضر ۳۹۳ روستا دهیاری دارند.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز به‌کارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

وی اظهار کرد: این نیرو‌ها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری و نیز آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی مشغول به‌کار شوند.

محمدی‌زاده با اشاره به این‌که آخرین به‌کارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است، گفت: به‌کارگیری نیرو‌های متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستا‌های استان بوشهر خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد