Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محسن صالحی‌نیا در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان که در شهرستان چابهار در حال برگزاری است، ادامه داد: از جمله قابلیت های سواحل مکران در زمینه‌های پتروشیمی، فولاد، صنایع پائین دستی، کشاورزی (صنایع وابسته و فرآوری) و شیلات است.

وی افزود: تشویق به سرمایه گذاری در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت از سیاست‌های کلان وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت است که در همین ارتباط، منابع داخلی صندوق توسعه ملی و بانک‌ها پیش‌بینی و تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین اعلام داشت: در بخش رفع موانع تولید، تصمیم‌گیری‌های لازم برای برخی واحدهای تولیدی در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان که براساس برخی محدودیت‌ها(تامین مواد اولیه و بازارهای فروش) دارای مشکلاتی از جمله بدهی به بانک های عامل و مالیاتی شده‌اند برای فعالیت مجدد، اتخاذ شده است.

در این همایش سخنرانان درباره موارد مختلف در بحث سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان به بحث و تبادل نظر می‌پردازند، یکی از اصلی‌ترین پنل‌های همایش مذکور، پنل تخصصی صنعت و معدن است و فعالان اقتصادی حاضر در این همایش به منظور توسعه و سرمایگذاری در بخش‌های صنعت و معدن اعلام آمادگی کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود

 محمد کرمی  در نشست بررسی مشکلات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار کرد: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحد های تولیدی افزایش پیدا کند.

وی افزود: باید نشست اختصاصی برای کشت پنبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود زیرا باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره‌گیری کرد.
  در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران