Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، عصر امروز، 29 دی ماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: بالغ بر 41 هزار و 626 نفر به عنوان نوآموزان پیش‌دبستانی در سیستم سناد آموزش و پرورش ثبت شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 17 هزار و 890 نفر مربوط به مناطق روستایی، 30 کیلومتر مرزی و حاشیه شهرها بوده که از این رقم نیز 7 هزار و 898 هزار نفر در 30 کیلومتر مرزی، 5 هزار و 115 نفر در حاشیه شهرها و 4 هزار نفر مابقی نیز در مناطق روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی با اشاره به اینکه در جذب بازماندگان از تحصیل نیز در مقطع ابتدایی، 643 نفر جذب شده بودند، خاطرنشان کرد: در مقطع متوسطه اول و دوم نیز تا آذر ماه سال جاری 1361 نفر جذب شده و پس از آن نیز 1185 نفر جذب شده‌اند.
وی یادآور شد: استان در بحث سوادآموزی نیز یکی از استانهایی بوده که بیشترین بی‌سوادی را دارد و 20 هزار و 590 نفر ابلاغی بود که از این تعداد 19 هزار و 750 نفر جذب شده است و اکنون21 هزار و 880 کلاس دایر در استان وجود دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن آموزش و پرورش سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری