Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:23:18 GMT

استقبال مردم امارات از جام ملت های آسیا کم نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۹۷۶

استقبال مردم امارات از جام ملت های آسیا کم نیست

ابوظبی- ایرنا- مدیر کمیته سازماندهی جام ملت های آسیا گفت: استقبال مردم امارات از مسابقات جام ملت های آسیا کم نیست و تبلیغات زیادی در این راستا انجام داده ایم.

«عارف حمد العوانی» یکی از مدیران برگزار کننده مسابقات جام ملت های 2019 در امارات در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا با بیان این مطلب افزود: تلاش کردیم از همه نقاط قاره آسیا تیم های فوتبال را به کشور خود دعوت کنیم تا برای پرورش آنها قدمی برداریم و برای رشد فوتبال در کشورهایی که این رشته کیفیت پایینی دارند نیز اثر گذار شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اینکه چرا استقبال لازم توسط مردم امارات از مسابقات نشده است؟، اظهار داشت: با این نظر موافق نیستم. زیرا ما تبلیغات زیادی در این باره انجام دادیم و حتی 24 زمین را برای تمرینات تیم های حاضر در این مسابقات اختصاص داده ایم تا فوتبال با کیفیتی را شاهد باشیم.
این مدیر اماراتی ادامه داد: هتل ها و امکانات لازم را برای کادر فنی تیم ها و بازیکنان تدارک دیدیم و تبلیغات محیطی نیز تا جایی که امکان آن وجود داشت انجام شد و امیدوارم تا پایان رقابت ها به همین روش ادامه دهیم.
هفدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا از روز پانزدهم دی ماه با حضور 32 تیم آغاز شده است و تیم ملی ایران که به عنوان سرگروه از گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است، از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (یکشنبه) برابر عمان به میدان خواهد رفت.
ورزشی **9029**9118**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام ملت هاي آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول