Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@17:12:30 GMT

لیپی با یک لشگر مصدوم مقابل فیل‌های جنگی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۲۰۱

لیپی با یک لشگر مصدوم مقابل فیل‌های جنگی

دو تیم ملی چین و تایلند فردا در دومین دیدارمرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف هم بروند تا برنده این دیدار به مصاف برنده بازی ایران و اردن برود به همین جهت این بازی از چشم کادر فنی ایران دور نمی ماند.

 به گزارش "ورزش سه"،  در ادامه رقابت های جام ملت های آسیا  در مرحله  یک هشتم نهایی دو تیم چین و تایلند برای حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این دیدار از ساعت 17:30 دقیقه روز یکشنبه 30 دی ماه در ورزشگاه هزاع بن زاید العین به داوری عبدالله حسن محمد از امارات برگزار خواهد شد.


 این دو تیم درشرایطی به مصاف هم می روند که هر دو تیم برای صعود درگروه خود در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.


 مارچلو لیپی که بعد اینکه توانست همراه با گوانژو چین به مقام قهرمانی آسیا دست یابد این باربه دنبال آن است که همراه با تیم ملی این کشور  بتواند به مقام قهرمانی آسیا دست باید تا نامش را در تاریخ فوتبال چین جاودانه کند. اما لیپی در این راه باید با  لشکری از مصدومین دست و پنجه نرم کند . وولی ، وو ژی ،یو هانچائو همگی جزو بازیکنان ثابت این تیم به شمار می روند که به احتمال خیلی زیاد به این بازی نمی رسند.  


علاوه بر این مشکلات، ۵ بازیکن تیم ملی چین نیز در صورت دریافت کارت زرد در دیدار برابر تایلند، دیدار بعدی تیم ملی کشورشان را از دست خواهند داد. لیپی در نشست مطبوعاتی اشاره کرده است که تایلند را کاملا جدی می گیرند زیرا خوب می داند که در بازی های حذفی هیچ تضمینی برای  صعود هیچ تیمی نمی توان قائل بود.

 


 چینی ها که در دو بازی اول، خودشان را به عنوان یکی از مدعیان این جام معرفی نمودند  با یک بازی ضعیف در برابر کره جنوبی تمام احتمالات را به حداقل کاهش داند . اما فراموش نکنیم مارچلو لیپی یک مربی تورنمنت  است و این را  در بالاترین سطح ثابت کرده است . باید بینیم چینی ها می توانند مقابل تیم سرسخت تایلند به پیروزی برسند .


 ازطرفی دیگر تیم ملی تایلند  در اولین بازی خود در جام پس از شکست سنگینش مقابل تیم ملی هند  که با نتیجه چهار بر یک همراه بود تصمیم به تغییرکادر فنی این تیم گرفت و به این ترتیب میلان رایواچ جایش را به دستیار تایلندی خودش  سیریساکا یوتخاکتایی داد  واین تغییر موثر واقع شد تا این تیم با 4 امتیاز از گروه خود صعود کند.


 این مربی که از برخورد با چین  نسبت به بازی  با کره جنوبی راضی به نظر می رسد اعتقاد دارد می توانند  چینی ها را متوقف کنند.


تیم ملی تایلند در بازی فردا در صورت پیروزی و حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا کار بزرگی را انجام داده است . این در حالی است که سرمربی نا آشنای این تیم با اشاره  به برد تایلندی برابر چین در سال 2013 سعی کرده است  تا حدی این باور را در بازیکنانش به وجود بیاورد که می توانند برنده این بازی باشند.


این دیداربرای ایرانی هایی  نیزاز اهمیت ویژه ای برخورداراست چرا که برنده این دیدار باید به مصاف برنده دیدار تیم ملی ایران وعمان برود.


سابقه رویارویی این دو تیم در سه بازی گذشته به این ترتیب بوده است:
تایلند 5 چین 1 (2013)
تایلند 0 چین 3 (2014)
چین 2 تایلند 0 (2018)

چین تیم ملی چین مارچلو لیپی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چین تیم ملی چین مارچلو لیپی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا

 به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای نیمه‌نهایی فینال‌فور لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در روز جمعه در کشور ارمنستان برگزار شد و فینالیست‌های این دوره مشخص شدند.

در اولین دیدار تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت و بعد از تساوی ۴ بر ۴ موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد.

تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

پالما سال گذشته توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در دیگر دیدار این مرحله، بارسلونا اسپانیا به مصاف اسپورتینگ پرتغال رفت و توانست حریف خود با نتیجه ۵ بر ۴ را از پیش رو بردارد تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان هم از کشور اسپانیا باشد.

دیگر خبرها

  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند