Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@03:43:48 GMT

بازداشت 2 مأمور قلابی در متروی تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۴۷۵

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از بازداشت دو مامور قلابی حین ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا راقی با اعلام خبر بازداشت سارقان مأمورنما درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عصر روز پنجشنبه گذشته (۲۷ دی ۹۷) مأموران پلیس مترو مستقر در ایستگاه میدان ولیعصر(عج) به دو مرد که در حال پرسه‌زنی بودند، مشکوک شده و اقدام به کنترل آنها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت ادامه داد: دو مرد جوان در حال بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو بودند که توجه مأموران به موضوع جلب شده و تحقیقات خود را از آن دو مرد مشکوک آغاز کردند.

وی تصریح کرد: دو مرد مدعی شدند که از مأموران انتظامی هستند و مسافر مترو را به ظن حمل موادمخدر مورد بازرسی قرار داده‌اند اما در مقابل درخواست پلیس مبنی بر ارائه کارت شناسایی و حکم مأموریت امتناع کرده و سعی کردند با جوسازی و تهدید مأموران انتظامی مترو، موضوع را منحرف کنند.

راقی خاطرنشان کرد: در نهایت مأموران هر دو مرد را به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی بازداشت کرده و برای تحقیقات به کلانتری ۱۰۵ سنایی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهمان در کلانتری به اخاذی از شهروندان در ایستگاه‌های شلوغ مترو مانند میدان انقلاب و میدان ولیعصر (عج) و تحت عنوان مأموران قلابی اعتراف کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو از شهروندان خواست هنگام مواجهه با مأموران پلیس و دولتی، کارت شناسایی و حکم مأموریت تقاضا کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، موضوع را با مرکز فوریتهای پلیسی (۱۱۰) و مرکز ۱۹۷ در میان بگذارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: متروی تهران ماموران قلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد