Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر روز شنبه در بازدید از برخی پروژه ها زیربنایی منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: اجرای طرح های زیربنایی به توسعه منطقه کمک می کند و باید مسئولان زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده کنند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این رابطه آمادگی داریم همراه مسئولان باشیم و مشکلات فعالان اقتصادی را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان از تلاش مدیرعامل و مدیران منطقه آزاد در تکمیل طرح ها و افزایش تولید قدردانی کرد و گفت: قطعا همراهی مسئولان با مردم تاثیر بسزایی در توسعه دارد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هتل پنج ستاره سدس با زیربنای 102 هزار مترمربع و سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی در این منطقه در حال اجراست.
غلامرضا پناه افزود: این پروژه گردشگری قرار است در مدت 60 ماه توسط بخش خصوصی تکمیل و بهره برداری شود.
استاندار سیستان وبلوچستان نیز خواستار افزایش حوزه سرزمینی منطقه آزاد شد و خاطرنشان کرد: منطقه آزاد بدون مرز توفیقی حاصل نمی کند.
احمدعلی موهبتی به الحاق بندر شهید کلانتری به منطقه آزاد چابهار اشاره کرد و افزود: شهر چابهار نیز باید به منطقه آزاد الحاق شود تا بخشی از مشکلات مرتفع شود.
وی وحدت رویه مسئولان در بخش های مختلف را مفید برای توسعه دانست و گفت: تکمیل طرح های گردشگری به توسعه صنعت توریسم کمک می کند.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در بازدید از برخی پروژه ها مشکلات و موانع این طرح های زیربنایی و گردشگری چابهار را مورد بررسی قرار دادند و درجریان آخرین پیشرفت های آنها قرار گرفتند.
امام جمعه زاهدان به همراه استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و برخی از فعالان اقتصادی و مسئولان محلی از طرح های گردشگری هتل سدس، طرح بومگردی در بلوچ و پیکره های مختلف منطقه آزاد بازدید کردند.
3043 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام جمعه سرمایه گذاران سرمایه گذاری بخش خصوصی صنعت مجلس خبرگان رهبری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار