Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@17:27:43 GMT

عملیات پلیس بجنورد برای دستگیری 2 تبهکار حرفه ای

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۵۶۹

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۶۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفاء افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

سردار مظاهر‌ی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفاء سارقان اعزام شدند، اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ سارق دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار مظاهری بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶۰ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، کابل، قطعات خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، احشام و ... اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودروی کاروان معاون رئیس جمهور همراه نوبخت واژگون شد+ جزییات 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس ماجرای مفقودشدن یک زن در الیگودرز چه بود؟ مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت پلیس اخبار حوادث خراسان شمالی سرقت فرمانده انتظامی بجنورد دام عکس فیلم زن صبح مادر زندگی مشهد مرد دختر جوان در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان

پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان و اعتراف این افراد به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی از دستگیری ۲۲ سارق و چهار مال‌خر در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه خبر داد و افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت از منازل اعتراف و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 751102

دیگر خبرها

  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران