Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@04:59:24 GMT

(ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید 2-سویا صفر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۵۸۰

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئال مادرید که بعد از برد شب گذشته بارسا فاصله اش با این تیم صدرنشین به 10 امتیاز رسیده بود، در خانه باید از تیم «سویا» میزبانی می کرد. تیمی که سایه به سایه مادریدی ها در جدول حرکت کرده و هم امتیاز با این تیم و با تفاضل گل بهتر، خود در رده سوم ایستاده و مادریدی ها را به مکان چهارم فرستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی حساسیت ویژه ای برای رئال داشت. برد در این بازی جایگاه حریف مستقیم در جدول را به آنها می داد. سویا اما حریفی آسان نبود. آنها در دو بازی گذشته خود در مجموعه 6 گل به سپیدپوشان زده بودند و موفق به شکست آنها شده بودند.

«پابلو ماشین» سرمربی سویا تیمش را با سیستم پایه 3-5-2 به زمین فرستاد. آنها موقع حملات گسترده رئال در زمین خودی تجمع می کردند و با سیستم 4-5-1 به دفاع می پرداختند. با همین شیوه سویا توانست نیمه اول را با تساوی بدون گل مقابل حریف صاحب نام به پایان برساند. مثلث هجومی رئال متشکل از «جونیور»، «بنزما» و «واسکز» هرچه زدند در این نیمه به در بسته خورد.

در نیمه دوم «سانتیاگو سولاری» تغییری در ترکیب تیمش ایجاد نکرد و با همان سیستم 4-3-3 خودش، رئال را روانه بازی کرد. رئال در سراسر نیمه دوم در زمین سویا بود و به ندرت توپ به زمینشان منتقل می شد، اما بازیسازی «مودریچ» و «کاسیمیرو» به سبب تجمع هافبک های سویا راه به جایی نمی برد.

 سپیدپوشان در بیست دقیقه انتهای بازی روی به ارسال های بلند و بازی مستقیم آوردند تا بلکه از قدرت سرزنی «بنزما» و «راموس» پیشتاخته استفاده کنند اما این حربه هم راه به جایی نبرد تا اینکه شلیک سرکش «کاسیمیرو» در دقیقه 78 از پشت محوطه جریمه تمام معادلات سویا را به هم ریخت و تور دروازه این تیم را به لرزه درآورد.

بعد از گل رئال، سویا برای جبران جلو کشید و از تراکم هافبک هایش در زمین خودی کاست. این فرصت خوبی برای ضد حملات سپیدپوشان به وجود می آورد. در دقیقه 2+90 که بازیکنان سویا در زمین خود تدارک حمله می دیدند، دچار اشتباه فاحشی شدند تا «مودریچ» با تیزچنگی و توپگیری خود گل دوم و برتری رئال را به ثمر برساند.

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید سویا لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو

 

منبع: ورزش سه

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو
  • خلاصه بازی میلان ۱ - ۲ اینتر؛ یک طرفه‌ترین دوران شهر میلان + ویدئو