Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:52:03 GMT

مربی سویا: به بهترین رئال فصل باختیم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۶۴۰

مربی سویا: به بهترین رئال فصل باختیم

سویا در شبی که یکی از ضعیف ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت مغلوب رئال مادرید شد.

به گزارش "ورزش سه"، سویا که مقطعی حتی به صدر لالیگا نیز رسیده بود، امشب با شکست از رئال به رتبه جهارم نزول کرد. تیم پابلو ماچین در نیمه اول بازی بدی به نمایش نگذاشت ولی در نیمه دوم، مقهور قدرت رئال مادرید شد.

 

 

 

 

ماچین، سرمربی سویا در پایان بازی گفت:« احساس ناامیدی می کنم؛ به خصوص برای نمایش بدمان در نیمه دوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول خوب بودیم و پا به پای رئال جنگیدیم ولی در نیمه دوم توپ های زیادی را از دست دادیم و کنترل بازی در اختیار رئال قرار گرفت.

واقعیت این است که امروز بهترین رئال مادرید در بازی های گذشته و شاید تمام فصل را شاهد بودیم. آنها در نیمه دوم ما را خسته کردند. برای کسب امتیاز در برنابئو، باید بسیار بهتر از اینها بازی کرد و از کمترین فرصت ها استفاده کرد. نیمه اول اسکودرو می توانست ما را پیش بیندازد و شاید روند بازی تغییر می کرد. نیمه دوم فقط دفاع کردیم و کار خاصی نتوانستیم انجام دهیم. این بازی تمام شد و حالا باید به بازی با بارسا در کوپا دل ری فکر کنیم.»

 

رئال مادرید سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فصل 24-2023 بوندسلیگا واقعا خاص بود. لورکوزن به یازده سال سلطه بایرن پایان داد و قهرمان شد و اشتوتگارت نیز توانسته سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

تیم تحت رهبری سباستین هوینس، 14 سال پس از آخرین حضور در لیگ قهرمانان، حالا از نظر ریاضی جواز حضور در لیگ قهرمانان بعدی را تضمین کرده است. پیروزی بروسیا دورتموند مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی باعث شد بوندسلیگا پنج سهمیه در لیگ قهرمانان داشته باشد.

امروز وقتی از هوینس در مورد حضور در لیگ قهرمانان سوال شد، او گفت دوست دارد به رئال برخورد کنند: «نمی خواهم دروغ بگویم، بازی در مادرید و مقابل رئال احتمالا خاص‌ترین بازی برای ما خواهد بود، اما برخورد به بقیه تیم های سید یک لیگ قهرمانان نیز هیجان انگیز است».

دیگر خبرها

  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم