Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@12:15:05 GMT

بازداشت 2 مأمور قلابی در متروی تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۷۶۷

متهمان در کلانتری به اخاذی از شهروندان در ایستگاه‌های شلوغ مترو مانند میدان انقلاب و میدان ولیعصر (عج) و تحت عنوان مأموران قلابی اعتراف کردند. آفتاب‌‌نیوز : فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از بازداشت دو مامور قلابی حین ارتکاب جرم خبر داد.
سرهنگ علیرضا راقی با اعلام خبر بازداشت سارقان مأمورنما درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عصر روز پنجشنبه گذشته (۲۷ دی ۹۷) مأموران پلیس مترو مستقر در ایستگاه میدان ولیعصر(عج) به دو مرد که در حال پرسه‌زنی بودند، مشکوک شده و اقدام به کنترل آنها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت ادامه داد: دو مرد جوان در حال بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو بودند که توجه مأموران به موضوع جلب شده و تحقیقات خود را از آن دو مرد مشکوک آغاز کردند.
وی تصریح کرد: دو مرد مدعی شدند که از مأموران انتظامی هستند و مسافر مترو را به ظن حمل موادمخدر مورد بازرسی قرار داده‌اند اما در مقابل درخواست پلیس مبنی بر ارائه کارت شناسایی و حکم مأموریت امتناع کرده و سعی کردند با جوسازی و تهدید مأموران انتظامی مترو، موضوع را منحرف کنند.
راقی خاطرنشان کرد: در نهایت مأموران هر دو مرد را به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی بازداشت کرده و برای تحقیقات به کلانتری ۱۰۵ سنایی منتقل کردند.
وی ادامه داد: متهمان در کلانتری به اخاذی از شهروندان در ایستگاه‌های شلوغ مترو مانند میدان انقلاب و میدان ولیعصر (عج) و تحت عنوان مأموران قلابی اعتراف کردند.
فرمانده یگان انتظامی مترو از شهروندان خواست هنگام مواجهه با مأموران پلیس و دولتی، کارت شناسایی و حکم مأموریت تقاضا کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، موضوع را با مرکز فوریتهای پلیسی (۱۱۰) و مرکز ۱۹۷ در میان بگذارند.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مأمور قلابی متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد