Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:54:00 GMT

520 نفر برفروبی معابر شهر قزوین را بر عهده دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۸۴۳

520 نفر برفروبی معابر شهر قزوین را بر عهده دارند

قزوین - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: 520 نیرو هنگام بارش برف و باران برای خدمات رسانی بهتر و تسهیل در رفت و آمد شهروندان قزوینی تلاش می کنند.

به گزارش ایرنا مهدی امینی شنبه شب در نشست صحن علنی پارلمان محلی قزوین افزود: این سازمان در هنگام بارش برف ۶۰ دستگاه ماشین آلات و هنگام بارش باران ۴۰ دستگاه پمپ خودمکش را برای برف روبی و جمع آوری آب های سطحی به کار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اقدامات این سازمان برای رفع آبگرفتگی شهر هنگام بارش ها، اضافه کرد: طی سال گذشته ۲ هزار تن لایروبی در نهرها و مسیل های قزوین انجام گرفته است اما مشکل اصلی در این خصوص به ظرفیت محدود نهرهای آب باز می گردد.
امینی با بیان اینکه هدایت و دفع آب های سطحی از مسایل روزمره این سازمان است، ادامه داد: این موضوع تنها به بارندگی های شدید محدود نمی شود و باید برای حل آن بودجه ویژه ای با محوریت سازمان مدیریت پسماند اختصاص یابد.
وی افزود: بودجه فعلی سازمان مدیریت پسماند متناسب با مسئولیت های سنگین آن در لایروبی و دفع آب های سطحی معابر نیست و حتما باید واحد عمرانی سازمان در آینده نزدیک راه اندازی شود.
7388* 6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت پسماند آبهاي سطحي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها