Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@04:56:43 GMT

پسری ۱۸ ساله کارگردان سینما شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۹۳۸

پسری ۱۸ ساله کارگردان سینما شد

شرکت «لوکو فیلمز» برای فیلم جدیدش کارگردان ۱۸ ساله فرانسوی را انتخاب کرد.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، جدید‌ترین محصول سینمایی شرکت «لوکو فیلمز» به نام «پرچم کاغذی؛ Les Papiers de drapeaux» توسط کارگردان و نویسنده ۱۸ ساله به نام «ناتان آمبورسیی» ساخته می شود.

فعالیت حرفه‌ای این کارگردان از سال ۲۰۱۴ با فیلم «خصومت انگیز» شروع شد و در سال ۲۰۱۵ نیز فیلم کوتاه «دریاچه» راکارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین اثر این کارگردان ۱۸ ساله هم «پرچم کاغذی» خواهد بود.

این فیلم در فرانسه تصویر برداری شده و پیش نمایش آن نیز در فرانسه برگزار شده است. جایزه بهترین فیلم در جشنواره مردمی فرانسه را نیز از آن خود کرده است این فیلم ماه آینده نیز در بازار فیلم‌های اروپایی در برلین اکران خواهد شد.

داستان این فیلم درباره مردی ۳۰ ساله است که بعد از ۱۲ سال از زندان آزاد شده است. از بازیگران این فیلم می توان به گویلامی گویکس، نویسنده و بازیگر فرانسوی فیلم‌هایی همچون «پیش به سوی پایان دنیا» و «این سرزمین ماست» اشاره کرد که نقش مقابل نواِمی مرلنت بازیگر فیلم «یکبار در تمام عمر» را بازی خواهد کرد.

این فیلم در ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) اکران خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سینما کارگردان بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین دوره «شب کارگردان» آیین نکوداشت اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردیبهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6088659 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان