Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) با حضور شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم زمان با فرا رسیدن سال روز شهادت بی بی دوعالم مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) شامگاه شنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س)، زائران کریمه اهل بیت (ع) و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در این مراسم حضور داشتند.

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در دفاتر مراجع تقلید در قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی عضو هیئت مدیره بنیاد بین المللی غدیر در این مراسم سخنرانی کرد و سید رضا نریمانی به مدیحه سرایی پرداخت.

حسینی قزوینی در این مراسم با بیان اینکه خداوند افرادی که زبان فحش دارند را دوست ندارد چون زبان ناسزا زیبنده شیعیان نیست، گفت: افرادی که امروز در برخی از رسانه‌ها به بهانه دفاع از امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) به دیگران ناسزا می‌دهند که این اقدام درست نیست چون اهل بیت (ع) برای ترویج معارف دینی زبان نرمی داشتند.

مراسم دهه اول فاطمیه نیز روزهای یکشنبه ودوشنبه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود که در مراسم سوگواری شام شهادت حجت الاسلام و المسلمین بندانی نیشابوری سخنرانی می‌کند و حاج علی مالکی نژاد نیز به مدیحه سرایی می‌پردازد، همچنین روز دوشنبه و در سومین شب از مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه نیز حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد به ایراد سخن پرداخته و حاج ابوذر بیوکافی نیز مدیحه سرایی می کند.

انتهای پیام/ن

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت