Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان نیم فصل اول، نیمه دوم فصل را با دیدار مقابل لگانسی شروع می‌کند که یکی از دو باخت صدرنشین را به آنها تحمیل کرد. تیم والورده برای دوباره رساندن اختلاف با اتلتیکو مادرید به 5 امتیاز، نیاز به کسب سه امتیاز دارد و البته باید به تقویم فشرده و دشوار پیش رویش نیز نیم نگاهی داشته باشد.

طرفداری - تیم‌های بارسلونا و لگانس در هفته بیستم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

زمان بازی | یکشنبه، 30 دی97 برابر با 20 ژانویه 2019

ساعت | 23:15

محل برگزاری بازی | ورزشگاه نوکمپ

داور بازی | ده بورگوس مونوئرا

پیش بازی

نیم فصل دوم برای قهرمان زمستانی از فردا شروع می‌شود. تیم والورده مثل فصل گذشته ثبات بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها داشت و هم اکنون با 5 امتیاز برتری نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد. بارسا در نیم فصل نخست تنها دو شکست متحمل شد که یکی از آنها در خانه لگانس بود. حریف فردای آنها. لگانس با هدایت پیگرینو فصل را اصلا خوب شروع نکرد اما رفته رفته بهتر و بهتر شد و هم اکنون با 22 امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد. انتظار می‌رود بارسا فردا از سیستم چرخشی استفاده کند چرا که تقویم این تیم هم در هفته‌های قبلی فشرده بود و هم در هفته‌های آتی بسیار طاقت فرساست. بارسا پس از بازی فردا روز چهارشنبه میهمان سویا است؛ یکشنبه میهمان ژیرونا؛ چهارشنبه میزبان سویا و شنبه بعد از آن میزبان والنسیا است. 4 بازی دشوار که احتمالا باعث می‌شود والورده در بازی فردا دست به تغییر بزند. با توجه به کنفرانس ارنستو، احتمالش هست که مسی استراحت کند و مالکوم به میدان برود. بوسکتس درست مثل پیکه، تراشتگن و سرجی روبرتو و سوارز به ترکیب برمی‌گردد اما ترکیب خط میانی و حمله مشخص نیست. دمبله احتمالا در ترکیب می‌ماند و کوتینیو بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

غایبان بازی

میزبان در این دیدار اومتیتی و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. فرمائلن و سمپر هم هنوز مشخص نیست به بازی می‌رسند یا خیر.

میهمان اما غایبان زیادی دارد. شیمانوفسکی، میشل سانتوس، گیدو کاریو و اونای بوستینزا غایبان قطعی لگانس در این بازی هستند.

نتایج پنج بازی آخر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم در لالیگا تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بهترین پاسور گل بارسلونا مسی (8.62) مسی (17) مسی (10) لگانس کاریو (7.1) کاریو (5) جاناتان سیلوا (3) نکات آماری بازی بارسلونا در 6 بازی اخیرش در لالیگا در هر دو نیمه بازی پیروز میدان بوده است. لگانس در 24 بازی از 25 بازی اخیر خارج از خانه‌اش در لالیگا از کسب پیروزی عاجز بوده است. لگانس در 6 بازی از 8 بازی اخیر خارج از خانه‌اش در لالیگا در گلزنی هم ناکام بوده است. بارسلونا در 5 بازی از 6 بازی اخیرش در لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد بارسلونا 1-2 لگانس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس