Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@11:38:11 GMT

دل‌نوشته محسن چاوشی برای فرهاد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۴۹۵

به گزارش خبر آنلاین، ۲۹ دی سالروز تولد فرهاد مهراد خواننده فقید موسیقی ایران است، هنرمندی که یادش با آثار ماندگارش در خاطر بسیاری از مردم زنده است، از «بوی عیدی» گرفته تا «جمعه».

امروز برخی از هنرمندان نیز با انتشار پست‌هایی در صفحات خود در فضای مجازی یاد این هنرمند را زنده کردند، محسن چاوشی خواننده پاپ نیز در سالروز تولد او دل نوشته‌ای را با عنوان «تنها صداست که می‌ماند» در کانال تگرامی خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن دل نوشته چاوشی به این شرح است: «‌تنها صداست که می‌ماند»

جمعه روز بدی بود. بوی عیدی بوی توپ با تو معنی می‌گرفت. ای کاش حضورت صدایت را دلچسب‌تر می کرد اما نبودنت باعث نمی‌شود از کوچه پس کوچه‌های ذهنمان دور شوی. فرهاد! هنوز هم جمعه روز بدی است. دلگیر همانند نبودنت. سالروز بودنت را احساس می کنم حتی اگر جمعه باشد.

صدایت می‌ماند و می‌ماند و می‌ماند تا همه حضورت را تجربه کنند و به راستی این تنها صداست که می‌ماند. فرهاد این روزهای مردم ما چه بی صدا می‌گذرد و همه به فکر یک سقفند.

آن روزهایتان را که ورق می‌زدم افسوس می‌خوردم ای کاش ما هم صدایمان به گوش مردم می‌رسید. روزگارمان بد نیست. خداروشکر. گله‌ای نیست اما دوست داشتم تجربه کنم بزرگی و فریاد زدن‌هایت را که چه عاشقانه عشق را روایت می کردی.

هنوز هم کاغذهایمان رنگی است. هنوز هم سقف هایمان بی روزن است. هنوز هم فرهاد، فرهاد است و هنوز هم فریاد فرهاد ماندنی است.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو