Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل غول بانکی آمریکا ۳۱ میلیون دلار بعنوان پاداش سال بمنظور عملکرد قوی این بانک در سال ۲۰۱۸ میلادی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، «جمای دیمون» مدیر عامل جی پی مورگان غول بانکی وال استریت در مجموع  ۳۱ میلیون دلار بعنوان پاداش و مزایا در سال ۲۰۱۸ میلادی دریافت کرد. این در حالی است که رکورد دریافت پاداش او به سال ۲۰۰۷ میلادی با رقم ۳۰ میلیون دلار بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پاداش و مزایای او در مقایسه با سال ۲۰۱۷ میلادی به دلیل ثبت رکورد سود، ۵.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد. بسته پرداختی مدیر اجرایی جی پی مورگان شامل ۲۴.۵ میلیون سهام، ۱.۵ میلیون دلار حقوق پایه و نیز ۵ میلیون دلار پاداش نقدی می‌شود.

جی پی مورگان اعلام کرد که هیئت مدیره این بانک پاداش دیمون را به دلیل عملکرد قوی این بانک در سال ۲۰۱۸ میلادی تایید کرده است.هفته گذشته جی پی مورگان سود سالانه خود را ۳۲.۵ میلیارد دلار برای سال ۲۰۱۸ میلادی گزارش کرد که بزرگترین رقم در تاریخ بانکداری آمریکا محسوب می شود.

عملکرد بانک جی پی مورگان به دلیل افزایش نرخ بهره و رشد در بخش تجارت کارت اعتباری جهش پیدا کرد. بر پایه این گزارش، «جمای دیمون» یک میلیاردر ۶۲ ساله است که در سال ۲۰۰۵ میلادی سکان مدیریت جی پی مورگان را به دست گرفت و در حال بررسی برنامه های این بانک بمنظور توسعه شبکه شعب در ایالت‌های جدید برای اولین بار در بیش از یک دهه اخیر و ایجاد دفتر مرکزی جدید در منهتن است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مدیر عامل بانک جی پی مورگان پاداش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه