Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:44:24 GMT

جاعلان حرفه ای اسکناس در خوزستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۹۵۶

جاعلان حرفه ای اسکناس در خوزستان دستگیر شدند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ همت علی ترکارانی شامگاه شنبه دراین خصوص اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر جعل اسکناس در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری14 شهرستان خرمشهر با انجام اقدامات فنی و تخصصی، 2 جاعل حرفه ای اسکناس را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ترکارانی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 102 قطعه اسکناس جعلی 500 هزار ریالی، یک دستگاه شوکر برقی و یک تیغه قمه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*دستگیری سارق سابقه دار و کشف 9 فقره سرقت منزل در مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق سابقه دار با 9 فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به 9 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان همکاری مردم با پلیس را عامل مهمی در توسعه امنیت پایدار برشمرد و از شهروندان خواست موارد مشکوک را با پلیس از طریق شماره تماس 110 در میان بگذارند.


*دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در ماهشهر
فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'جلیل زبیدی' با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند، یک موبایل قاپ حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ زبیدی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت تلفن همراه در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

7152/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تلفن همراه دستور کار پلیس سرقت فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند