Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شیخ عطار در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص الهام بخشی در کشور های منطقه گفت: 9 ماه است که در دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافته ام و چند ماه زمان برای صرف تدوین استراتژی شده که مشکلات ناشی از مدیریت هم وجود داشته است.

وی افزود: ما الان جهت گیری ها را به سمت الهام بخشی برده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مشکل این است که باید همه بدنه دانشگاه آزاد اسلامی از روسای واحد ها تا هیات های علمی در این جهت شکل بگیرند. در این راستا تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا برای خودمان همفکر پیدا کنیم البته ما برنامه های گسترش واحد های برون مرزی را به جای خوبی رسانده ایم.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه در کدام کشورهای منطقه واحد جدید تاسیس می شود عنوان کرد: درحال حاضر نام کشور ها را اعلام نمی کنم چون در سطح مذاکره با سطوح بالای کشور ها برای کسب مجوز هستیم. همینطور تعداد جذب دانشجویان غیر ایرانی را در همان 7 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به 7 ماهه ابتدایی سال گذشته 2 برابر افزایش داده ایم .اما این اقدامات اولیه است و اهداف بزرگتری را در برنامه امور بین الملل در پیش داریم.

شیخ عطار در مورد برنامه های امور واحد های بین المللی خاطرنشان کرد: تعدادی شعب را طراحی کرده ایم و امیدواریم که به زودی برای تاسیس آنها به نتیجه نهایی برسیم. فعلا تمام تلاشمان ایجاد واحد های برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور های منطقه ای است.

وی در مورد کاربری غلط دانشگاه آکسفورد تاکیید کرد: کاربری دانشگاه آکسفورد در گذشته کاربری غلطی داشت و کاربری این دانشگاه را متوقف کردیم. با ایجاد کاربری جدید در واحد آکسفورد این دانشگاه را به عنوان پشتیبان فعالیت های علمی و آموزشی در منطقه تعریف کردیم که در حال سازماندهی این برنامه هستیم.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اجرای طرح پایش در واحد های بین الملل ادامه داد: اجرای طرح پایش در واحد های برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی سخت نیست اما روش های آن در هر واحد متفاوت است. در واحدهای بین المللی تابع مقررات وزارت علوم نیستیم. بنابراین با تطبیق وضعیتمان با مقرارات آن کشورها طرح پایش را می توان اجرا کرد.

شیخ عطار در پایان گفت: چهره های شاخصی در واحد های برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص در واحد افغانستان و لبنان تحصیل کرده اند. الهام بخشی یعنی روی نسل جوانی سرمایه گذاری کنیم که در آینده زمام علمی، سیاسی و اقتصادی این کشورها را در برخواهند گرفت.

انتهای پیام/

28 / 167 شیخ عطار دانشگاه آزاد اسلامی مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیخ عطار دانشگاه آزاد اسلامی مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر محمدرضا داداشی، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ صبح روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان متقاضیان رشته‌های علوم انسانی و علوم تجربی می‌باشد. وی ادامه داد: این آزمون با رقابت بیش از ۲۷ هزار نفر داوطلب در سطح استان گلستان در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی، برگزار می‌شود که دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد علی آباد، واحد آزادشهر، واحد گنبد و بندرگز نیز مجری برگزاری این رقابت مهم می‌باشند. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به تغییر نوبت‌های برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر پنج‌شنبه و علوم تجربی در نوبت صبح جمعه به رقابت خواهند پرداخت. دکتر داداشی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو/معلم سال ۱۴۰۳ و تفاوت برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه بر دفترچه سوالات عمومی و تخصصی، یک دفترچه ویژه دریافت کرده که حاوی سوالات دروس (هوش و استعداد معلمی) و نیز (تعلیم و تربیت اسلامی) خواهد بود. داداشی گفت : کارت ورود به جلسه از ۲ اردیبهشت از طریق تارنمای سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته و باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه، از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر، در محل دانشگاه منابع طبیعی گرگان فعال خواهد بود لذا داوطلبان، در صورت لزوم می‌توانند به این دانشگاه مراجعه کنند. وی  تاکید کرد: لازم است داوطلبان عزیز در زمان مقرر با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه، مداد نرم و پاک‌کن در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. همچنین همراه داشتن هرگونه وسیله‌ی اضافه مثل کیف، موبایل، ساعت هوشمند، ماشین حساب و هر نوع نوشیدنی و خوراکی و ... در جلسه آزمون ممنوع است.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید