Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: "زکریا الشامی"، وزیر حمل و نقل در دولت وابسته به انصارالله یمن تأکید کرد که مأموریت "مارتین گریفیث"، فرستاده سازمان ملل به یمن درخصوص بازگشایی فرودگاه صنعاء به دلیل لجاجت‌های طرف مقابل و ائتلاف عربی شکست خورده است.

وی در مصاحبه با سایت "الثوره نت" وابسته به أنصارالله گفت: با اینکه هیئت صنعاء دیدگاه‌های شفافی دارد؛ اما ائتلاف عربی و دولت مستعفی بدون هیچ توجیه منطقی با این دیدگاه‌ها مخالفت کرده و مذاکرات را به شکست کشاندند و با مطرح کردن یک طرح غیرمنطقی و نامعقول خواهان تبدیل فرودگاه بین المللی صنعاء به یک فرودگاه داخلی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشامی ائتلاف عربی را به إعمال محدودیت‌ها علیه کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها و کشتی‌های حامل کمک‌های بشردوستانه متهم کرد و گفت که این مسئله نقض قوانین بین المللی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: انصارالله ائتلاف عربی بازگشایی فرودگاه صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین