Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشرق نوشت: معاون وزیر ارتباطات میزان صرف وقت کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی را ۳۰ برابر زمان مطالعه روزنامه و ۹ برابر زمان کتابخوانی عنوان کرد.

به گزارش شریان نیوز، امیر ناظمی در توئیتر نوشت: براساس آمارگیری فرهنگ رفتاری خانوارهای ایرانی در سال ۹۶ توسط مرکز آمار، زمان حضور ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی حدود ۳۰ برابر زمان مطالعه روزنامه و ۹ برابر زمان کتابخوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرانه روزانه حضور ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی یک ساعت و ۴ دقیقه است، ادامه داد: درحالی که سرانه مطالعه روزنامه یک ساعت و ۲۷ دقیقه و سرانه مطالعه کتاب غیردرسی به غیر از ادعیه، ۴ ساعت و ۳۴ دقیقه در ماه اعلام شده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد: با تغییر نگاه از تهدید محوری به فرصت محوری، به شرط حضور گروه‌های مرجع، نویسندگان و پژوهشگران در شبکه‌های اجتماعی، فرصتی بزرگ برای ارتقای آگاهی عمومی پدید خواهد آمد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان ایران پس از مسابقات قهرمانی کشور از ۱۲ اردیبهشت تا امروز ۱۶ اردیبهشت برگزار شد.   پس از تمرین ۵ روزه، قایقرانان کایاک صبح امروز در آزمون انتخابی شرکت کردند.   این آزمون در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در بخش آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در بخش بانوان برگزار شد.   نتایج این آزمون در کمیته فنی بررسی می‌شود و برای ادامه روند اردو‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.   ….   در کایاک ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۳:۴۷.۶۸ دقیقه، در کایاک ۱۰۰۰ متر جوانان مردان محراب آسایش خورشید با زامن ۳:۵۸.۶۰ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان تانیا کارگرپور با زمان ۲:۰۰.۷۷ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۲:۰۶.۲۳ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۱:۴۵.۵۴ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان محراب آسایش خورشید با زمان ۱:۴۹.۶۳ دقیقه، در کایاک ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال تانیا کارگرپور با زمان ۴۵.۴۱ ثانیه و در کایاک ۲۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۴۶.۱۱ ثانیه در رده نخست قرار گرفتند. ­

دیگر خبرها

  • تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی