Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن دوران محرومیت باشگاه پرسپولیس از جذب بازیکنان جدید، شرایط تازه ای برای سرخپوشان رقم خورده است. آنها از حالا به بعد می توانند از بازیکنانی که در پست های مختلف جذب کرده اند، استفاده کنند. یکی از این بازیکنان مهدی شریفی است. مهاجم اصفهانی که در نیم فصل اول، فقط همراه با تیم تمرین کرد و حاضر نشد به تیم های دیگری برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: «برای هر بازیکنی سخت است که ماه ها بیرون بنشیند اما من کاملا با این قضیه کنار آمده ام چون هدف های بلندتری نسبت به حضور در میدان دارم. دلم می خواهد بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم و به همین خاطر در اردوی قطر، دو برابر بیشتر از گذشته تلاش کردم.» این بازیکن اضافه کرد: «اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. می توانیم با توجه به تمرینات سختی که در این اردو داشتیم، در اوج آمادگی روحی و روانی به لیگ برگردیم. برای همه ما، این موضوع بسیار مهم است که بتوانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. همه بازیکنان تیم با انگیزه های جدی تری نسبت به قبل، وارد لیگ خواهند شد.» شریفی در نهایت گفت: «در طول اردو، همیشه به عنوان هافبک و وینگر راست به بازی گرفته می شدم. برایم فرقی نمی کند در کدام نقطه از زمین به میدان بروم چون فقط به فکر کمک به تیمم هستم و هر پستی که برانکو برایم در نظر بگیرد را دوست دارم.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی شریفی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد