Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار بزودی آغاز می شود که این امر تاثیر بسزایی در بر طرف کردن مشکلات جابجایی مسافر در این شهرستان دارد.

‌به گزارش ایسنا- ‌احمد علی موهبتی شنبه شب در مراسم اختتامیه همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار افزود: این استان ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و باید مسئولان همگام با مردم تمام موانع و مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی را در این استان بردارند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای سرمایه گذاری در حوزه افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار مسئولان باید گام‌های مثبتی در این زمینه بردارند تا سبب توسعه همه جانبه و رفع بیکاری در این استان پهناور شود‌.

وی بیان کرد: راه اندازی منطقه آزاد سیستان، فعال شدن بازارچه های مرزی، فعالیت مناطق ویژه اقتصادی در میرجاوه و ایرانشهر، تکمیل زیرساخت های حمل و نقل جاده ای و ریلی می توانند در بحث اشتغال و توسعه سیستان و بلوچستان نقش موثر داشته باشند‌.

موهبتی با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار بعد از گذشت 20 تا 25 سال مرز دریایی، هوایی و زمینی ندارد و تاکنون موفقیت لازم را ‌حاصل نکرده است، افزود: این مشکل با الحاق بنادر شهیدبهشتی و کلانتری و افزایش محدوده این منطقه مرتفع می شود‌.

وی گفت: مطالبه جدی مردم رفع مشکلات است که در این همایش اعلام می کنم که هیچ مسئولی حق ندارد با سرمایه گذاران تعامل و همکاری لازم را نداشته باشد‌.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تمام موارد مطرح شده در پنل های مختلف در این همایش از مصوبات هستند و در اسرع وقت کارگروهی به ریاست استاندار در مرکز استان برای تسهیل در کار سرمایه گذاری تشکیل می شود‌.

وی بر تکمیل راه آهن چابهار به زاهدان تاکید کرد و افزود: توسعه سیستان و بلوچستان بدون زیرساخت های حمل و نقل و ورود سرمایه گذاران ممکن نیست و باید همه برای حل و پیگیری مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عملیات اجرایی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان