Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین حکومت شیعی که توانست پرچم اهل بیت(ع) را برافراشته کند، تشکیل شد اما از اوایل انقلاب تاکنون در بسیاری از حوزه‌ها شاهد محوربودن نظریات غربی بودیم.
وی با تاکید بر همراهی مسئولان و مردم با مفاهیم و آموزه‌های دینی و الهام گیری از نظرات ارزشمند علما و مراجع عظام تقلید و بزرگان دین برای مقابله با تهدیدات دشمن، افزود: جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت دینی با موضوع شیعی است و تکلیف اساسی آن این است که روش‌های حکومت داری از منظر دین و اسلام را باید احراز و به دنیا ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند بیان کرد: دشمنان تلاش‌های بسیاری برای ناکارآمد جلوه دادن دین انجام داده‌اند و تمام تلاش‌های آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی این است که به دنیا بفهمانند که حکومتی که با پرچم اهل بیت(ع) و محوریت دین تشکیل شده، قابلیت پاسخگویی به نیازهای جامعه را ندارد.
لطفی یادآور شد: دشمنان با استفاده از تمام ابزارهای تبلیغاتی سعی می‌کنند حکومت دینی را ناکارآمد جلوه دهند تا حکومت‌های سکولار و غیردینی که محتوا و جوهره دین در آن وجود ندارد را پررنگ کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد

نماهنگ وعده صادق با موضوع حماسی و در حمایت از سیلی محکم سپاه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به تهیه کنندگی جواد فلاحتی، شعر شایا تجلی، آهنگسازی رضا سقفی، تنظیم و میکس معین ادیم و خوانندگی سعید کشاورز در واحد شعر و موسیقی و سرود صداوسیمای مرکز قم تولید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم