Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارعی توشکی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در خصوص اینکه نامه ای از سوی محیط زیست مازندران برای توقف صعود به دماوند وجود دارد افزود: یک طرحی از سوی شهرستان آمل مازندران در خصوص این قله مطرح شد ، که اکنون هیچ مشکلی برای صعود به قله دماوند وجود ندارد.
به گزارش ایرنا،پنجم مهرماه سال 97 معاون فنی محیط زیست مازندران اعلام کرد : با دستور کارگروه ساماندهی دماوند، صعود به این قله تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اکبر یداللهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توقف صعود به دماوند تا راه اندازی سامانه ثبت نام ادامه خواهد داشت و با متخلفان نیز طبق قانون برخورد می شود.
وی اضافه کرد: با راه اندازی سامانه با دستور کارگروه ساماندهی دماوند، از صعود گروه های کوهنوردی آماتور به این اثر طبیعی بین المللی ممانعت می شود.
یداللهی رها سازی زباله، فاضلاب انسانی و رعایت نکردن مسایل کوهنوردی را علت اصلی درخواست توقف کوهنوردی در قله دماوند از سوی محیط زیست و موافقت کارگروه ساماندهی قله دماوند بیان کرد.
همچنین رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور در خصوص نامه یکی از روسای هیات های کوهنوردی مبنی بر صعودهای مجزای زنان و مردان نیز گفت: این مساله مربوط به چند ماه پیش بود که اکنون هیچ منعی برای صعودهای ورزشی به قلل مختلف کشور وجود ندارد.
زراعی در خصوص پرداخت بیمه 8 کوهنوردی که سال گذشته در اشترانکوه لرستان افزود : فدراسیون کوهنوردی در این زمینه نظر کارشناسی خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است.
وی گفت : از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان باید بحث های کارشناسی فدراسیون دنبال شود و هفته گذشته نیز خانواده های کوهنوردان به وزارت ورزش و جوانان نامه ای در این زمینه ارسال کردند.
رئیس فدراسیون کوهنوردی در خصوص اینکه بیمه ها در این زمینه زیر بار مسوولیت خواهند رفت یا نه نیز گفت : مساله این نیست ، چرا که بیمه ها یکسری قوانین و راهکارهایی دارند که این مساله نیز حل خواهد شد.
به گزارش ایرنا، تیم 14 نفره کوهنوردی از مشهد و یک کوهنورد راهنما از شهرستان الیگودرز روز پنجشنبه 16 آذر 96 هنگام بازگشت از ارتفاعات اشترانکوه در استان لرستان به علت ریزش بهمن و برف و کولاک شدید دچار حادثه شد. در این حادثه هشت نفر شامل هفت نفر از کوهنوردان خراسانی و یک کوهنورد محلی به عنوان راهنما جان خود را از دست دادند.
زارعی ، در خصوص واردات تجهیزات کوهنوردی به ایران نیز افزود: در این زمینه همکاری لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان و گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.
به گزارش ایرنا، به حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی چهارمحال و بختیاری عملیات ساخت میدان کوهنوردی فرخشهر آغاز شد.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل ورزش و جوانان دماوند زنان مردان وزارت ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد