Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@20:02:50 GMT

رد ادعای نقش کاروان همراه نوبخت در تصادف پراید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۳۵۶

رد ادعای نقش کاروان همراه نوبخت در تصادف پراید

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان گفت : بی احتیاطی راننده و ناتوانی وی در کنترل خودروی پراید سبب تصادف منجر به فوت در محور جیرفت - رودبار جنوب شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ دادمولا آبکار به انتشار شایعاتی در خصوص علت تصادف منجر به فوت در مسیر جیرفت- رودبار جنوب اشاره کرد و افزود: در این شایعه ادعا شده است که کاروان خودروهای همراه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور باعث بروز این تصادف شده‌اند که ما بر اساس شواهد موجود و نظر کارشناسان، این ادعا را رد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنج‌شنبه همزمان با سفر معاون رئیس جمهور در جنوب کرمان یک دستگاه خودروی پراید در منطقه بهادرآباد شهرستان رودبار، در ساعت 11:35 دچار واژگونی شد که پلیس راه در ساعت 11:40 در محل حاضر شد و کروکی حادثه و گزارش خود را ثبت کرد. متاسفانه در این سانحه دو نفر کشته شدند و راننده خودرو نیز مجروح شده است.

پیشتر پایگاه خبری «جیرفت من» مدعی شده بود: راه اندازی کاروان و سرعت بیش از حد خودرو‌های همراه نوبخت و همراهانش در جنوب کرمان دو قربانی گرفت. به ادعای این گزارش، داستان از این قرار بوده که طی سفر معاون رئیس جمهور به جنوب کرمان در محور جیرفت به شهر‌های جنوبی به دلیل سرعت زیاد و تعداد بی شمار خودرو‌های همراه و از طرفی آژیر بی امان خودرو‌های تیم حفاظتی و اصرار بر کنار رفتن خودرو‌های مردم باعث شد تا یک خودرو از جاده منحرف شود که متاسفانه مادر و دختری خردسال در این حادثه جان باختند.مسعود گروهی پدر داغدار که همسر و فرزندش را از دست داده است در این زمینه به این سایت گفت: در حال حرکت به سمت کهنوج بودیم که در حوالی پل بهادر آباد با آژیر بی امان خودرو‌های پلیس و... مواجه شدیم که فریاد می‌زدند راه را باز کنید و کنار بکشید.وی افزود: از آن جا که تذکر بیش از حد و تعداد خودرو‌ها زیاد بود به کنار جاده رفتم و هول شدم و این موضوع باعث شد تا خودرو از جاده اصلی منحرف شود و بر اثر این اتفاق همسر و دختر دوساله ام جان باختند. وی گفت: مگر چه خبر است که این طور مردم را دستپاچه می‌کنند و باعث از بین رفتن جان عزیزانمان می شوند؟

اما فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان اظهار کرد: کارشناسان قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان ضمن بررسی دقیق صحنه حادثه، علت سانحه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو گزارش کردند.بر اساس کروکی پلیس راه جنوب استان کرمان خودروی سانحه دیده در خط کندروی جاده درحال حرکت بود و به نظر می رسد هنگام رسیدن به پیچ به دلیل بی توجهی به جلو قادر به کنترل و تغییر مسیر به موقع خودرو نبوده لذا ماشین دچار سانحه شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جیرفت پلیس سانحه رانندگی واژگونی پراید نوبخت معاون رئیس جمهور نقش ایجاد تصادف رد ادعا کروکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید (فیلم) سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم) بهترین و عجیب ترین پارکی که در عمرتان دیده اید (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی